شهردار اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر ۱۱ هزار تن آسفالت در کارخانه‌ آسفالت شهرداری اردبیل تولید و در معابر مرکز استان استفاده شده است.
کد خبر: ۴۱۱۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹ 21 April 2017
به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در حاشیه بازدید از روند آسفالت‌ریزی معابر اردبیل تصریح کرد: این رقم به نسبت مدت مشابه در سه سال گذشته با افزایش قابل‌توجه همراه بوده و علاوه بر این کیفیت تولیدات نیز بهبود یافته است.

شهردار اردبیل تأکید کرد: افزایش تولیدات به دلیل تلاش شبانه‌روزی نیروهای فعال در کارخانه‌های آسفالت است؛ چرا که به دلیل تغییر سوخت کارخانه از نفت کوره به گاز طبیعی از سه کارخانه دو مورد فعال هستند.

لطف‌اللهیان اضافه کرد: علاوه بر این به دلیل شرایط جوی و بارش باران از ۳۱ روز فرودین ماه تنها در ۱۹ روز تولید آسفالت داشتیم.

وی تأکید کرد: آسفالت‌ریزی معابر از اولویت‌های شهرداری در سال جاری است و در نظر داریم با اولویت‌بندی در مناطق چهارگانه نسبت به آسفالت‌ریزی و بهسازی معابر اقدام کنیم.

به گفته شهردار اردبیل یخبندان زمستان گذشته موجب تخریب حجم وسیعی از آسفالت معابر شده که با اولویت‌بندی عملیات ترمیم و بهسازی آسفالت در معابر انجام می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار