کد خبر: ۴۰۹۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶ 18 April 2017
به گزارش تابناک اردبیل، بنابر اعلام منابع انتظامی، جوان 18 ساله مشگین شهری که با مصرف قرص‌های لوبیا قصد صدمه زدن به خود را داشته توسط اعضای خانواده به بیمارستان منتقل و بستری شده است.

در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر انتقال یک مورد مسمومیت دارویی به اورژانس بیمارستان ولیعصر (عج) مشگین‌شهر، بلافاصله مامورین در محل حاضر و مشاهده می‌کنند فردی به هویت معلوم 18 ساله ساکن روستای بیجق توسط بستگانش جهت درمان به بیمارستان انتقال شده است.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد نامبرده به علت نامعلوم با مصرف قرص لوبیا اقدام به صدمه زدن به خویش کرده و قادر به تکلم نمی‌باشد.

در  روزهای گذشته جوانی  24 ساله در یکی از محلات مشگین‌شهر نیز خود را حلق آویز کرد که توسط اعضای خانواده‌اش به بیمارستانی در اردبیل  انتقال یافت اما متاسفانه فوت کرد.

از آغاز سال جدید این پنجمین خودکشی گزارش شده در مشگین شهر است.

این آمار گواهی بر افزایش خودکشی در شهری همچون مشگین شهر است. حتی ممکن است تعداد اقدام به خودکشی‌های ‌سال ٩٥ بیش از این تعدادی باشد که در رسانه‌ها منتشر نشد؛ اما این تعداد قابل توجه خودکشی‌ از ابتدای سال‌جاری‌ تاکنون نشان می‌دهد که این وضع برخلاف اظهارنظرهای برخی از مسئولان خیلی هم نگران‌کننده است. اما به راستی دلیل افزایش خودکشی‌ها در بین نوجوانان چیست؟ چه انگیزه‌ای باعث می‌شود تا دختری یا پسری نوجوان پا روی همه ترس‌هایش بگذارد و دست به خودکشی بزند؟ چرا خودکشی در ملاء‌عام؟ این خودکشی‌ها چه پیامی دارد؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار