با حضور وزیر اطلاعات، مدیرکل جدید اطلاعات استان اردبیل معرفی شد.
کد خبر: ۴۰۸۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 16 April 2017
به گزارش تابناک اردبیل،حجت الاسلام سید محمود علوی، امروز یکشنبه در شورای اداری استان اردبیل گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات در انجام تکالیف و وظایف محوله تمایلات جناحی، قومی و سیاسی را دخالت نداده و بطور صرف براساس موازین شرع مقدس اسلام و در چارچوب قانون با رعایت اخلاق اسلامی در تامین امنیت جامعه نقش آفرینی می کنند.

وی با بیان اینکه وزارت اطلاعات براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب فعالیت می کند، اظهار کرد : جذب حداکثری و دفع حداقلی راهبرد اساسی این نهاد می باشد.

حجت الاسلام علوی ادامه داد: افراد و تشکلی هایی که به اصل نظام و ولایت فقیه معتقد بوده و آنها را قبول دارند با سلایق گوناگون در جمهوری اسلامی مجاز به فعالیت سیاسی و اجتماعی می باشند، هرچند که ممکن است در مسایل فرعی اختلاف نظرهایی بین افراد و گروه ها وجود داشته باشد که وزارت اطلاعات با توجه به جایگاه خود در این امور دخالت نمی کند.

وزیر اطلاعات با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در پیام نوروزی خود که فرمودند در سال 1395 مردم ایران امنیت پایدار را تجربه کردند، این فرمایشات را یک عیدی بزرگ و ارزشمند ازسوی حضرت آیت الله خامنه ای به تامین کنندگان امنیت در کشور ازجمله سپاه ؛ ارتش ، بسیج ، سربازان گمنام ، نیروی انتظامی ، قوه قضائیه ، شورای عالی امنیت ملی و ستاد کل نیروهای مسلح دانست و تاکید کرد که در راه حفظ امنیت این مرز و بوم با اطاعت از رهنمودهای معظم له امسال آماده تر از پارسال انجام وظیفه خواهیم کرد.

حجت الاسلام علوی ، در ادامه سخنانش گفت: در چهار سال گذشته ایران اسلامی روزهای پرآرامشی را در سایه هشیاری و آمادگی سربازان گمنام امام زمان (عج) سپری کرده که این موفقیت بزرگی برای نهادهای نظامی ، امنیتی و قضایی است.

وی افزود : نام وزارت اطلاعات همان اندازه که برای مردم شریف و انقلابی ایران یادآور آرامش ؛ امنیت ، مهربانی و محبت است به همان میزان در دل دشمنان این مرز و بوم هراس ایجاد می کند چراکه ذره ای به دشمنانی که قصد ایجاد ناامنی و برهم زدن آرامش جامعه را داشته باشند اجازه فعالیت نداده و نخواهد داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل،در این نشست که در سالن شهید رجایی استانداری اردبیل ترتیب یافت با تقدیر از مدیرکل قبلی اداره کل اطلاعات استان اردبیل مدیرکل جدید اطلاعات معرفی شد.

وزیر اطلاعات قبل از شرکت در شورای اداری استان اردبیل با حضور در دفتر امام جمعه اردبیل با آیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نیز دیدار کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار