در ادامه برخورد ستودنی دادستان مشهد
دادستان اردبیل در خصوص تاخیر پروازها و بی توجهی به حقوق عامه به مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل تذکر داد.
کد خبر: ۳۹۶۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸ 19 March 2017
به گزارش تابناک اردبیل، ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از صدور بخشنامه نوروزی به شرکت‌های هواپیمایی و اداره کل فرودگاه‌های اردبیل خبر داد و گفت: بی نظمی‌ها و بی انضباطی‌ها در بحث حرکت، تاخیرهای بی مورد و نگهداری مسافران در داخل هواپیما از مصادیق بارز تضییع حقوق عامه است و اگر سوء تدبیر و بی توجهی به حقوق عامه صورت گیرد، دادستانی با جدیت ورود می‌کند.

وی افزود: تذکرات لازم به مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل و نمایندگان خطوط هوایی مستقر در فرودگاه اردبیل ارائه شده و شرکت‌های هواپیمایی و ایرلاین‌ها باید در مقابل تاخیر پروازها پاسخگوی مسافرین باشند.

عتباتی خاطرنشان کرد: دادستانی اردبیل از نزدیک و به صورت دقیق این موارد را رصد کرد و برای هرگونه سوء مدیریت که منجر به تضییع حقوق عامه شود، به صورت فوق العاده پرونده کیفری تشکیل خواهد شد.

دادستان اردبیل یادآور شد: مسافرین می‌توانند به صورت شبانه روزی در صورت داشتن شکایت، مراتب را از طریق مراجع ذیربط پیگیری کنند و گزارشات خود را به دادستانی اردبیل ارسال نمایند.

به گزارش تابناک اردبیل، تاخیر پروازها و بی توجهی به حقوق مسافران سالهاست که در فرودگاه اردبیل مسبوق به سابقه است اما به نظر می رسد، حوادث اخیر فرودگاه مشهد که منجر به توقیف غیرقانونی چندساعته مسافران در سه پرواز ماهان،معراج و آتا شد، واکنش دادستانی های کشور به وضعیت فرودگاهها را در پی داشته است.

بازپرس ویژه جرائم فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد در پرونده این فرودگاه، مدیرکل فرودگاه را به اتهام معاونت در توقیف غیرقانونی تفهیم اتهام و با قرار قانونی روانه زندان کرده بود.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
این قضیه چه ربطی به مدیر فرودگاه داره؟؟؟
به جای این که با شرکت هواپیمایی مربوطه و صاحب هواپیما برخورد کنند به مدیر فرودگاه تذکر می دهند.
مدیر فرودگاهی یک هفته پیش با بازدید نماینده ولی فقیه از فرودگاه مورد لطف و قدردانی قرار گرفت .
مدیری که هرکس گذرش به فرودگاه اردبیل افتاده باشد نتایج مدیریت صحیح چند ساله ایشان را خواهد دید.
ضعف سیستم هواپیمایی و نقض فنی هواپیما ها که باعث اکثر تاخیر میشود چه ربطی به رییس فرودگاه دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار