کد خبر: ۳۸۵۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹ 27 February 2017
رئیس دفتر دولت احمدی نژاد با بیان اینکه هیچ دلیلی برای رد صلاحیت بقایی وجود ندارد گفت: اگر بقایی رد صلاحیت شود دوقطبی خطرناکی شکل خواهد گرفت

به گزارش ایسنا، اسفندیار رحیم مشایی در «نشست پرسش و پاسخ درباره کاندیداتوری حمید بقایی» اظهار کرد: ما اینجا هستیم که اعلام کنیم راه دکتر احمدی نژاد را ادامه میدهیم و این راه را بدون حضور دکتر احمدی نژاد به رسمیت نمی‌شناسیم.

مشایی گفت:آقای بقایی بر اساس ضوابط قانونی جزو رجال سیاسی هستند. من آمده‌ام که با همه وجود و تمام قد فریاد بزنم که بقایی، احمدی نژاد است.

وی تصریح کرد: اگر از بیانات مقام معظم رهبری دریافت می‌کردیم که دکتر احمدی نژاد کلا حضور نداشته باشد هیچ فعالیتی شروع نمی‌کردیم.
 
مشایی با بیان اینکه هیچ دلیلی برای رد صلاحیت بقایی وجود ندارد، گفت: اگر بقایی رد صلاحیت شود دوقطبی خطرناکی شکل خواهد گرفت.

رئیس دفتر دولت احمدی نژاد گفت: اینها که می‌گویند بر اساس توصیه رهبری احمدی نژاد نباید از کسی حمایت کند، اگر ایشان از نامزد موردنظر آنان حمایت کند باز هم این حرفها را خواهند زد؟

به گزارش ایسنا به نقل از دولت بهار، مشایی با بیان اینکه در بین رجال کسی را نمی‌بینم که جرات شوخی با بقایی را داشته باشد، گفت: عدم تایید صلاحیت بقایی هم محبوبیت بقایی را افزایش خواهد داد هم به محبوبیت دکتر احمدی نژاد خواهد افزود.

وی تصریح کرد: برخی می پرسند آیا بقایی رای می‌آورد؟ بنده می‌گویم بقایی در این انتخابات اصلا رقیبی ندارد.

وی همچنین گفت: ما از نظر نظامی قوی هستیم اما قدرت ایران به قدرت ملت ایران است. احمدی نژاد قدرت ملی ایران را در دولت نهم و دهم به نمایش گذاشت.

مشایی گفت: ما برای بعد انتخابات تحلیل داریم و برنامه‌های دشمنان برای ما مثل روز روشن است. اتفاقات امروز را هم از سالها قبل پیش بینی می‌کردیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار