شهردار اردبیل گفت: وضعیت آسفالت کلان‌شهر اردبیل نامطلوب است و دلیل اصلی آن حجم زیاد برف امسال است.
کد خبر: ۳۸۴۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱ 26 February 2017
شهردار اردبیل

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف اللهیان در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های استقبال از نوروز در اردبیل اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر وضعیت آسفالت کلان‌شهر اردبیل نامطلوب است و دلیل اصلی آن حجم زیاد برفی است که آسیب جدی به آسفالتهای شهر وارد کرده است.

وی افزود: امیدواریم عملیات لازم برای رفع مشکلات موجود در سطح معابر اردبیل هر چه سریع‌تر انجام شود تا بتوانیم نهایتا تا  شروع سال جدید سطح معابر را اصلاح کنیم و از این طریق پذیرای خوبی برای مسافران و گردشگران باشیم و شاهد جلب رضایت آنان باشیم.

شهردار اردبیل گفت: دلیل اصلی مشکلات به وجود آمده استفاده نکردن از مصالح استاندارد برای آسفالت‌گذاری و فراهم نشدن زیرساختهای لازم و مناسب است که به همین دلیل هم‌اکنون سبب تخریب آسفالت بسیاری از معابر و خیابانها هستیم که باید اقدامات لازم و مناسب هر چه سریع‌تر انجام شود.

لطف‌اللهیان بیان کرد: یکی دیگر از اقداماتی که هم‌اکنون باید در دستور کاری قرار داده شود خاکریزی چاله‌های شهر است که سبب نارضایتی‌ها و دغدغه‌های بسیاری شده است و نیاز است عملیات لازم هر چه سریع‌تر در این زمینه انجام شود تا بتوانیم مشکلات موجود را هر چه سریع‌تر پیاده‌سازی کنیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم برای رسیدن به اهداف مورد نظر مردم مشارکت و همکاری‌های همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند و ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون کنند تا بتوانیم از این طریق در راستای خدمات‌رسانی به مردم گامهای موثری برداریم و زمینه بهبود وضعیت جامعه را در کم‌ترین زمان ممکن فراهم کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار