دورخیز روابط عمومی و معاونت فرهنگی شهرداری برای تصاحب مدیریت شهرآرا
پس از جدی شدن انتصاب مدیرمسئول فعلی روزنامه شهرداری مشهد در مجموعه فرهنگی آستانقدس رضوی، این روزها سخن بر سر گزینه‌های احتمالی جایگزینی وی بسیار است که در این میان مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری و معاون فرهنگی و اجتماعی با حفظ جایگاه فعلی خود از جمله گزینه‌های مطرح برای مدیر مسئولی شهرآرا هستند.
کد خبر: ۳۸۳۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱ 24 February 2017
به گزارش تابناک رضوی، ارگان رسمی شهردا ری مشهد « شهرآرا » این روزها در آستانه یک تغییر حساس و سرنوشت‌ساز است تحولی که با توجه به نزدیکی به زمان برگزاری تبلیغات و انتخابات شوراهای اسلامی شهرها از اهمیت خاصی به خصوص برای اعضای فعلی شورا و شهرداری برخوردار است که باعث داغ شدن بازار شایعات و گمانه زنی‌ها در این راستا شده است.
 
چه کسی سکاندار روزنامه شهرداری مشهد می‌شود؟ 
 
آقایان مهدی رضوی کیا، مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری و وحید جلیلی، معاون فرهنگی و اجتماعی، این روزها از اصلی ترین گزینه‌های مدیرمسئولی شهرداری مشهد هستند که پیش از این نیز سابقه قرار گرفتن این رسانه زیر نظر این دو بخش وجود داشته است.
 
قنبری از اعضای فعلی هیئت مدیره شهرآرا و آصفی از اعضای فعلی شورای اسلامی شهر مشهد و قاسمپور رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری و برخی مشاوران شهردار نیز این روزها برای این موضوع نامشان بر سر زبان‌ها افتاده است.
 
همچنین برخی نیروهای رسانه ای اصولگرا نیز در این راستا مطرح هستند ؛ از ماهان صفایی(سردبیر اسبق شهرآرا) تا غلامرضا نادمی(مدیرمسئول و سردبیر هفته نامه پیک خورشید) از جمله این گزینه های محتمل هستند.
 
ضمن اینکه امیر جلیل‌نژاد (سردبیر فعلی) و امیر سعادتی (سردبیر سابق) شهرآرا نیز این روزها نامشان برای مدیرمسئولی این رسانه شنیده می‌شود.
 
این روزنامه در دوران اخیر شورای اسلامی و شهرداری با چاپ و توزیع سراسری ویژه نامه های محله‌ها در سطح شهر مشهد تعداد صفحات خود را عملا بیشتر کرد و توزیع رایگان شهرآرا از بازارهای میوه و تره بار تا برخی تاکسی‌ها و اتوبوس‌های سطح شهر هم انجام می‌شود و این روزنامه برای درآمدزایی به شیوه‌های مختلفی مانند چاپ انحصاری بنرهای تبلیغاتی شهرداری و نصب آن در سطح شهر نیز شتافت.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار