اردبیل – فرماندار اردبیل گفت: هم‌زمان با دهه فجر ۱۵۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۳۶۰۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵ 15 January 2017

به گزارش تابناک اردبیل، جواد زنجانی در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان اردبیل تصریح کرد: ارزش ریالی این پروژه‌ها ۳۰۰ میلیارد تومان برآورد شده و اغلب با محوریت محرومیت‌زدایی اجرا شده است.

وی متذکر شد: دهه فجر و انقلاب شکوهمند اسلامی فرصت مغتنمی برای معرفی دستاوردها و اقدامات دولت است و به همین منظور انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی پروژه‌هایی که قابلیت بهره‌برداری دارند را در کوتاه‌ترین زمان تکمیل کنند.

فرماندار اردبیل افزود: علاوه بر اینکه انتظار می‌رود تصویر دقیقی از دستاوردهای دولت در دهه فجر انعکاس یابد، تأکید ما جلوگیری از تبلیغات انتخاباتی است تا شائبه هر گونه تبلیغ به واسطه بهره‌برداری‌ها مطرح نشود.

زنجانی تأکید کرد: موفقیت و امنیت امروز مرهون رشادت‌های ایثارگران، شهدا و جانبازان در آستانه انقلاب و بعد از پیروزی آن در دفاع مقدس است و لازم است تمامی دستاوردهایی که جهت خدمت‌رسانی به مردم بوده به آن ها اطلاع‌رسانی شود.

وی همچنین به ضرورت توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در برنامه‌های دهه فجر را تأکید و اضافه کرد: در این ایام لازم است پروژه‌هایی که در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اجرا شده به عموم مردم اطلاع‌رسانی شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار