شهردار اردبیل از احداث هفت پل عابر پیاده در سطح شهر اردبیل با مشارکت بخش خصوصی خبر داد.
کد خبر: ۳۵۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸ 12 January 2017
به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در جلسه شورای شهر اردبیل تصریح کرد: پل‌های عابر پیاده در شهرک نادری، شهرک نیایش، صیاد شیرازی، نیروگاه علی‌آباد، راه انزاب، مقابل بیمارستان قائم و ترمینال احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مصالح احداث پل‌ها در سال ۹۳ از محل اعتبارات دولتی تأمین شده است، ادامه داد: بخش خصوصی صرفاً نصب پل‌ها را مکلف شده و مدت شش ماه زمان برای نصب و بهره‌برداری اختصاص داده است.

به گفته شهردار اردبیل احداث پل‌ها به شیوه تهاتر و با مشارکت ۱۰ ساله است و مکان پل‌ها در شورای ترافیک استان مصوب شده و در کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر نیز بحث و بررسی شده است.

وی با بیان اینکه اقدام سرمایه‌گذار برای احداث پل‌های عابر پیاده مدیریت بدون پول است، متذکر شد: برآورد هزینه و درآمدها مشخص شده و از کل پل‌ها تنها دو مورد می‌تواند برای اهداف تبلیغاتی استفاده شود.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه تعداد کل پل‌های عابر پیاده را نمی‌داند، تأکید کرد: لازم است برای استفاده از پل‌های عابر پیاده فرهنگ‌سازی شود.

شهردار اردبیل در خصوص درخواست برخی اعضای شورای شهر مبنی بر احداث پل‌های مکانیزه اضافه کرد: شهرداری نه تنها مخالف این طرح نیست بلکه به دلیل محدودیت مالی قادر به اجرا نیستیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار