هزینه های خسارت بار و ناتمام یک روزنامه متوهم
این روزنامه به دلیل انتشار شایعات متاثر از توهمات ذهنی خود، خسارات جبران ناپذیری را به حیثیت عمومی استان وارد کرده است.
کد خبر: ۳۵۴۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲ 03 January 2017
به گزارش تابناک اردبیل، این روزنامه با سابقه نزدیک به 40 سال که از منابع بیت المال ارتزاق و منتشر می شود، با وکالت از مردم اردبیل و با ادعای آنچه که آن را اعتراضات مردمی به نوشته های قبر و مقبره مرحوم استاد موذن زاده اردبیلی خوانده، حروف لاتین به کار رفته در معرفی نام این شخصیت بین المللی و پرآوازه را دلیل بر شیطنت جریان پان‌ترکیسم تعبیر کرده است.

ودود مؤذن‌زاده فرزند استاد مرحوم سلیم مؤذن‌زاده، طراح و سازنده مقبره و سردیس سلطان الذاکرین در پاسخ به ادعای مضحک این روزنامه درخصوص استفاده از حروف لاتین درمعرفی استاد موذن زاده، گفت: وجهه و محبوبیت ملی و بین‌المللی سلطان‌الذاکرین استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی به ویژه در میان دوستداران میلیونی شیعیان و علویان کشورهای حوزه قفقاز مانند آذربایجان و همچنین کشور ترکیه کاملاً بر همگان آشکاراست، از نخستین روز درگذشت حاج سلیم، خیل عظیمی از دوستداران وی از کشورهای آذربایجان و ترکیه برای زیارت آرامگاه این پیرغلام حسینی به اردبیل آمده‌اند و این روند همچنان ادامه دارد، که ما هم با هدف احترام به حضور این میهمانان و فراهم کردن زمینه برای خواندن بدون واسطه مشخصات ایشان از سوی خیل عظیم این علاقه‌مندان، در کنار درج اسم شریف سلطان‌الذاکرین استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی به زبان فارسی بر روی سنگ مزار، همین مشخصات و همچنین تاریخ تولد و وفات وی را به زبان لاتین نیز بر روی کتیبه آرامگاه حک کرده‌ایم.

 به گزارش تابناک اردبیل، اکنون باید از گردانندگان این روزنامه پرسید که چه اماره، نشانه، سند و مدرکی از ودود مؤذن‌زاده دال بر انتساب ارتباط ایشان با پان ترکها بدست آورده که این گونه هنرمند متعهد، چیره دست، بزرگ و شهیر را آماج اتهام قرار می دهند؟ و یا این که خدای ناکرده، فرزند موذن زاده را عامل اجرای نقشه های پان ترکها می دانند؟

 بر پایه این گزارش، نسبت دادن سازندگان این مقبره به جربان پان ترکسیم موجب اعتراض شدید جامعه هنرمندان و برخی مسئولان شده و معترضین، انتشار این خبر بی پایه و اساس را شیطنت خود روزنامه در تحریک برخی جریان ها قلمداد می کنند.

مردادماه 1393 بود که این روزنامه در اقدامی مشابه و شیطنت آمیز و از سر توهم، خبر از دیده شدن عناصر داعش در خیابان علی سرباز اردبیل داد!

دراین خبر آمده بود که اخیراً افرادی با لباس‌ها و سرو وضعی شبیه تکفیری‌ها در حاشیه شهرها به ویژه در مرکز استان اقدام به سر دادن شعارهای خاص و دعوت از مردم برای پیوستن به آنها می‌کنند که موجب ایجاد رعب و وحشت در اهالی شده‌اند. در آخرین بار فردی با هیکل درشت، سر تراشیده، ریش بلند و لباس عربی در خیابان علی سرباز اردبیل، با پیاده شدن از یک جیپ خارجی درحالی که با یک دست شمشیر و دست دیگر خود تبر می‌چرخاند و با کلمات عربی و لهجه ترکی فریاد می‌زد برای برقراری عدالت یاری می‌جویم.

شایان گفتن است که در همان سال با این روزنامه به خاطر انتشار این خبر بی اساس به شدت برخورد شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
یونس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
این روزنامه بی ربط و گزافه می گه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
هر کاری در زمینه زبان وحق وحقوق وقانون اساسی انجام بدی متهم به پان تورک میشی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار