رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: مهلت ثبت‌نام در قالب آمارگیران سرشماری 95 تا روز شنبه تمدید شده و علاقمندان می‌توانند در این در صورت تمایل ثبت‌نام نمایند.
کد خبر: ۳۰۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲ 29 September 2016

داوود شایقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: با توجه به باز بودن سامانه ثبت‌نام از آمارگیران سرشماری نفوس و مسکن سال 95 فرصتی فراهم شده تا آخر وقت روز شنبه متقاضیان جدید فرصت ثبت‌نام پیدا کرده و در این کار مرکز آمار و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را همراهی کنند.

وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی برای ثبت‌نام‌کنندگان در قالب آمارگیر سرشماری نفوس و مسکن 95 پیش‌بینی شده که در هفته‌های آینده این افراد در دوره‌های پیش‌بینی شده شرکت می‌کنند، تصریح کرد: از 25 مهر ماه تا 25 آبان ماه افراد فعال در این بخش با حضور در درب منازل مردم با استفاده از تبلت به ثبت اطلاعات مردم اقدام می‌کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان از برطرف شدن مشکلات سامانه ثبت‌نام اینترنتی برای سرشماری سال 95 خبر داد و گفت:‌ هموطنان به راحتی می‌توانند با مراجعه به این سامانه ثبت اطلاعات کرده و کد 12 رقمی دریافت کنند که تاکنون در استان اردبیل بیش از صدها نفر از طریق اینترنتی در سرشماری عمومی نفوس و مسکن ثبت‌نام کردند.

شایقی افزود: با برطرف شدن اختلال در سامانه و سیستم‌های به روزرسانی در این حوزه به سرعت امکان ثبت‌نام فراهم آمده تا هموطنان بدون دغدغه و مشکل خاص بتوانند ثبت‌نام خود را به سرعت انجام دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار