ثبت‌نام متقاضیان سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال جاری در اردبیل از فردا اول شهریور ما آغاز می‌شود.
کد خبر: ۲۸۲۱۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴ 21 August 2016

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل در گفت‌وگو با فارس در اردبیل اظهار کرد: هشتمین دوره سرشماری نفوس و مسکن از سوم مهر ماه در سراسر کشور، افرادی که داوطلب شرکت در این سرشماری به عنوان مأمور آمار هستند، باید از تاریخ یکم شهریور ماه لغایت 25 شهریور سال جاری در سامانه اینترنتی به نشانی https://s95.sci.org.ir ثبت‌نام کنند.

داود شایقی ادامه داد: سامانه سرشماری به نشانی اینترنتی https://s95.sci.org.ir در اختیار داوطلبان و نیروهای متقاضی جهت شرکت در این طرح خواهد بود تا ضمن مراجعه به سامانه و اطلاع از کلیات طرح، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی بیان کرد: طرح سرشماری یکی از مهمترین فعالیت‌های حاکمیتی کشور است و نتایج حاصل از آن به عنوان آمار رسمی کشور اساس همه برنامه‌ریزی‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل ادامه داد: در این سرشماری به منظور کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت و دقت برای اولین بار در کشور شیوه نوین سرشماری اینترنتی در کنار مراجعه حضوری استفاده خواهد شد.

شایقی تصریح کرد: همکاری و مشارکت آحاد مردم نقش کلیدی در موفقیت این طرح عظیم ملی به ویژه سرشماری اینترنتی دارد و این مرکز نیازمند اطلاع‌رسانی گسترده به ویژه در اصحاب رسانه است.

وی یادآور شد: مدت به کارگیری افرادی که به منظور آمارگیری و تحت عنوان مامور سرشماری جذب می‌شوند، موقت و صرفاً تا پایان زمان سرشماری خواهد بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل اظهار کرد: طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن کشور در سال جاری از 3 تا 24 مهر ماه به صورت اینترنتی بوده و سرشماری حضوری نیز از 25 مهر تا 25 آبان به صورت الکترونیکی و توسط تبلت و همچنین با کد رهگیری که ثبت‌نام کنندگان در بستر اینترنت انجام داده‌اند، آغاز می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار