مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از توزیع 150 هزار پاکت جمع‌آوری فطریه در آستانه عید سعید فطر خبر داد.
کد خبر: ۲۵۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸ 30 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، بهروز زلالی صبح امروز در نشست امدادگران در کمیته امداد اردبیل اظهار کرد: امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته جمع‌آوری زکات فطریه را انجام می‌دهیم به طوری که تلاشمان بر این است تا با انسجام بیشتر زکات فطریه جمع‌آوری شده و برای رفع نیاز محرومان و مستضعفان بر اساس اعلام مراجع تقلید هزینه شود.

وی میزان زکات فطریه را در سال جاری بر اساس اعلام مراجع تقلید سه کیلو بر مبنای قوت غالب اعلام کرد و گفت: اگر قوت غالب مردم گندم باشد باید بر اساس نرخ 6 هزار تومان در قبال سه کیلو میزان زکات فطریه به هر نفر پرداخت کنند و بر اساس قوت غالب برنج این رقم 15 هزار تومان تعیین شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از توزیع 150 هزار پاکت جمع‌آوری فطریه در آستانه عید سعید فطر خبر داد و تصریح کرد: ما علاوه بر جمع‌آوری زکات فطریه نسبت به جمع‌آوری کفاره مومنان روزه‌دار نیز اقدام خواهیم کرد تا بستری فراهم آید که بیش از هر زمان دیگر فطریه عام ، کفاره عمد و غیرعمد و فطریه سادات به معنای واقعی پرداخت شده و ما بتوانیم از برکات آن استفاده کنیم.

وی یکی از برجستگی‌های امر روزه‌داری و توجه بیشتر در این ماه را رسیدگی به حال فقرا و پرداخت فطریه اعلام کرد و گفت: پایگاه‌های کمیته امداد و صندوق‌های آن هفته آینده در میادین و مراکز مختلف شهر دایر خواهند بود تا در روز عید فطر کمک‌های مردمی جمع‌آوری و نسبت به پرداخت آن به محرومان و نیازمندان برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری درستی را انجام دهند.

زلالی یادآور شد: هموطنان با مراجعه به این پایگاه‌ها می‌توانند زکات فطریه خود را پرداخت کرده و کمیته امداد را در کمک به جامعه هدف خود بیش از گذشته یاری کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار