سرمربی تیم وزنه‌برداری گفت: از بازگشت سعید علی‌حسینی به عرصه قهرمانی وزنه‌برداری استقبال می‌کنیم به شرط آنکه زمینه‌ این کار از طریق فدراسیون جهانی فراهم آید.
کد خبر: ۲۲۹۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ 15 May 2016

سجاد انوشیروانی که در اردوی آمادگی تیم وزنه‌برداری کشورمان در اردبیل حضور دارد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: ما به معنای واقعی از حضور این قهرمان ورزشی کشورمان در رشته وزنه‌برداری در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی استقبال می‌کنیم چرا که این جوان شایسته قابلیت قهرمانی و حضور در عرصه‌های ورزشی را دارد و در مجمع جهانی فدراسیون وزنه‌برداری که در حاشیه المپیک ریو برگزار می‌شود امیدواریم با پیگیری مسئولان زمینه بخشودگی دوران محرومیت سعید علی‌حسینی فراهم آید.

وی گفت: بنده بارها با رئیس فدراسیون در این زمینه صحبت کردم به طوری که اولادی نیز پیگیر این موضوع است تا با تلاش و پیگیری‌ها و دعای خیر مردم انتظار می‌رود سعید علی‌حسینی جوان شایسته اردبیلی به عرصه ورزش قهرمانی وزنه‌برداری بازگردد.

سرمربی تیم وزنه‌برداری در مورد آخرین وضعیت تیم وزنه‌برداری کشورمان در اردوی اردبیل بیان کرد: بنده زمانی که تیم را تحویل گرفتم شرایط مناسبی بر این تیم حاکم نبود و در مدت کوتاه سعی کردیم تیم را از نظر روحی و روانی جم و جور کنیم تا در آوردگاه آسیایی موفق شویم.

انوشیروانی تصریح کرد: هر چند با ترکیب اصلی در رقابت‌های آسیایی حاضر نشدیم و برخی حرکت‌های خطا و اشتباهی از سوی وزنه‌برداران مشاهده شد اما سعی کردیم تا اقتدارمان را در آسیا نشان دهیم و همچنان اعلام کنیم که قدرت اول آسیا در رشته وزنه‌برداری هستیم.

وی افزود: بعد از حضور در این بازی‌ها پیشنهاد برگزاری اردو در ارتفاع دادیم که از بین دو نقطه پیشنهادی اردبیل مورد موافقت قرار گرفت تا اردوی ارتفاع را در این شهر برگزار کنیم به طوری که ما از چند روز پیش و به مدت 20 روز اردوی آمادگی خود را در اردبیل آغاز کردیم.

حمایت فدراسیون در حد عالی است

سرمربی تیم وزنه‌برداری در مورد حمایت فدراسیون از تیم وزنه‌برداری گفت: فدراسیون تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا مسابقات جام فجر را که برای اولین بار در کشور به عنوان انتخابی المپیک برگزار می‌کند این بار با حضور 15 کشور به انجام برساند که قطعا این مسابقات زمینه انتخاب بازیکنان و ترکیب نهایی تیم ملی را برای حضور در المپیک فراهم می‌آورد.

انوشیروانی حمایت‌های فدراسیون را از کادر فنی و وزنه‌برداران در حد بسیار عالی توصیف کرد و افزود: ما در اردبیل در زمینه اسکان و شرایط تمرین و تغذیه تیم ملی مشکلی نداشتیم و همت مسؤولان نیز بر این است تا در شان تیم ملی و آمادگی برای حضور در المپیک بستری مناسب را فراهم کنیم.

اردبیل نیاز به کمپ تیم‌های ملی دارد

وی به ضرورت احداث کمپ تیم‌های ورزشی در اردبیل یا سرعین اشاره کرد و یادآور شد: امیدواریم با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان و حضور سرمایه‌گذاران در اولین فرصت زمینه برای احداث کمپ و اردوی آمادگی تیم‌های مختلف همچون فوتبال و وزنه‌برداری در اردبیل با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب فراهم آید.

سرمربی تیم وزنه‌برداری ضرورت تکمیل و تجهیز خانه وزنه‌برداری در اردبیل را ضروری اعلام کرد و گفت: ضرورت احداث و راه‌اندازی خانه وزنه‌برداری بیش از گذشته در اردبیل احساس می‌شود.

انوشیروانی در مورد آمادگی بهداد سلیمی برای حضور در المپیک گفت: من با شناختی که از بهداد دارم مطمئن هستم که سلیمی با اراده و پشت کاری که دارد در مدت باقی‌مانده تا المپیک که بیش از سه ماه است تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا در المپیک خوش بدرخشد.

وی از مسؤولان برگزاری اردوی تیم ملی وزنه‌برداری و حمایت از این تیم برای حضور در عرصه‌های مختلف قدردانی کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار