معاون مرکز نگهداری شرکت مخابرات استان اردبیل گفت: با تکمیل سایت‌های استان اردبیل به نسل سوم از امسال 55 سایت این شهر به تجهیزات نسل چهارم مجهز می‌شوند.
کد خبر: ۲۲۹۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸ 15 May 2016

علی اعترافی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: با توجه به سرعت فزاینده تکنولوژی‌ها و فرایندهای سریع ارتباطی و حجم گسترده‌ای از تغییراتی که روزانه در این حوزه انجام می‌شود سعی‌مان بر این است تا خودمان را با این تجهیزات و امکانات به روز کنیم تا از این غافله سرعت و پیشرفت عقب نمانیم.

معاون مرکز نگهداری شرکت مخابرات استان اردبیل افزود: در همین زمینه سال گذشته تمام سعی‌مان را انجام دادیم تا شبکه گسترده تلفن همراه را به امکانات و تجهیزات مناسب و به روز آراسته کنیم.

اعترافی این توانمندی‌ها را شامل بروزسانی سایت‌ها و خط‌های تلفن همراه استفاده از نسل سوم و چهارم تلفن همراه و همچنین بروزرسانی آنها با استفاده از وسایل ارتباطی نوین و رادیویی اعلام کرد و گفت: به رغم محدودیت‌هایی که در تامین امکانات و خرید تجهیزات داشتیم موفق شدیم 150 سایت را در استان به نسل سوم تلفن همراه مجهز کنیم تا سرعت ارائه خدمات اینترنتی به هموطنانمان افزایش پیدا کند.

وی تصریح کرد: امسال تلاش می‌کنیم تا همه شهرستان‌ها را به سیستم نسل سوم مجهز کرده و در کنار آن نسل چهارم را نیز با گستره خاص و پوشش 55 سایت در شهرستان اردبیل راه‌اندازی کنیم تا در یک فرایند توسعه روبه جلو هموطنانمان بتوانند از مزایای سایت‌های جدید تلفن همراه استفاده کنند.

معاون مرکز نگهداری شرکت مخابرات استان اردبیل بیان کرد: با توجه به اینکه تکنولوژ‌ی‌های ما بیشتر با تکیه بر ارتباطات رادیویی است و وجود ساختمان‌های بلند مرتبه کاهش پوشش تلفن همراه ما را به حداقل رسانده و یا کور می‌کند که سعی بر این است تا در یک ارتفاع مناسب‌تر این سایت‌ها راه‌اندازی شود و در کنار آن به روزرسانی تجهیزات و تعمیرات آنتن‌های تلفن همراه نیز به عنوان یک اولویت مورد توجه و مدنظر قرار گرفته است.

اعترافی افزود: با توجه به درخواست‌های مکرر هموطنانمان در استفاده از امکانات جدید تلفن همراه و اینترنت پرسرعت تلاشمان در سطح استان بر این است تا خدمات‌رسانی در این حوزه را افزایش داده و امکان بهره‌گیری از خدمات مناسب‌تر برای هموطنانمان فراهم آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار