مدیر منطقه نمونه گردشگری شورابیل گفت: تلاش می‌کنیم تا در مجموعه تفریحی گردشگری شورابیل در قالب برنامه‌ها و طرح‌های تحول‌آفرین دهکده چوبی را راه‌اندازی کنیم.
کد خبر: ۲۲۹۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵ 14 May 2016

فضیلت ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: با راه‌اندازی دهکده چوبی در شورابیل که در حقیقت برای حضور و ماندگاری مسافران و گردشگران یک فضای مطلوب و مناسبی خواهد بود سعی بر متحول کردن چهره شورابیل است تا در مدت زمان یکی دو سال آینده بتوانیم این منطقه را با تامین زیرساخت‌های مناسب برای حضور گردشگران مهیا کنیم.

وی افزود: در تدارک مسیر پیاده‌روی و سلامت و همچنین تامین دیگر زیرساخت‌ها در این مجموعه عظیم گردشگری هستیم به طوری که با احداث دو پارک بهشت گمشده و صفویه سعی بر این است تا توسعه فضای سبز و جنگل‌کاری‌های مناسب را در این مجموعه شاهد باشیم.

مدیر منطقه نمونه گردشگری شورابیل گفت: تلاش می‌کنیم تا در مجموعه تفریحی گردشگری شورابیل در قالب برنامه‌ها و طرح‌های تحول‌آفرین دهکده چوبی را راه‌اندازی کنیم.

ابراهیمی از تلاش برای راه‌اندازی سازه‌های مناسب به عنوان ایستگاه دوچرخه‌سواری مجموعه شورابیل در چندین نقطه این منطقه گردشگری خبر داد و افزود: اگر آب و هوا اجازه بدهد و در هفته جاری بارندگی‌ها را شاهد نباشیم آسفالت‌ریزی بخش عظیمی از این مسیر و نصب چمن‌های مصنوعی در مسیر رینگ پیاده‌روی و سلامت انجام خواهد شد.

وی به مناسب‌سازی ساختمان مدیریت شورابیل به عنوان اولویت بعدی اشاره کرد و گفت: هر چند در ماه‌های اخیر این ساختمان که به مخروبه‌ای شبیه بود تعمیر و بازسازی شده اما در اولویت دوم تلاش خواهیم کرد تا ساختمانی مناسب در حد و قواره این مجموعه برای مدیریت شورابیل احداث و راه‌اندازی کنیم.

مدیر منطقه نمونه گردشگری شورابیل تصریح کرد: در یک سال آینده قطعا چهره شورابیل با اجرای طرح‌هایی که در حال اجرا است متحول خواه شد و قطعا با احداث دهکده چوبی، هتل سلامت، انجام بازی‌های آبی و تدارک امکانات مناسب انتظار می‌رود این مجموعه به یک پروژه عظیم تحول‌آفرین در حوزه گردشگری تبدیل شود.

ابراهیمی در مورد ساحل‌بندی دریاچه شورابیل به ماسه و بهره‌مندی هموطنانمان از این فضای مطلوب برای ورزش‌های ساحلی گفت: تلاش بر این است تا والیبال ساحلی در این منطقه با مشارکت مسؤولان امر راه‌اندازی شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار