کد خبر: ۲۱۳۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۳ 17 April 2016

یعقوب نعمت اللهی (رزمنده دوران دفاع مقدس)

" بزرگترین کاری که ما در عالم داریم و هیچ کاری از اطوار و شئون زندگی ما مهم تر از آن نیست، این است که خودمان را درست بسازیم." ( آیت الله طباطبایی)

یکی از مهمترین پیامدهای حضور گسترده ی مردم در انتخابات 7 اسفند 94، ارسال پیام روشنی مبنی بر اتکال به وحدت کلمه، التزام به امر رهبری و اتصال به درایت و هوشمندی مردم خیراندیش؛ به کج اندیشانی بود که با انبوهی از موانع و کارشکنی ها در این مقوله ، با بکار بردن انواع تزاویر و تفاسیر منفی و بازدارنده ، و مخدوش نمودن چهره ی کاندیداها ؛ سعی در منحرف نمودن افکار و اذهان عموم داشتند و در صدد مبدل نمودن عرصه ی رقابت سالم به میدان رقابت مزورانه بودند! که به لطف حضرت حق و توجهات صاحب امر، از این آزمون نیز سربلند و سرافراز بیرون آمدیم و گام در مرحله ی دوم انتخابات نهادیم.

و اما با کمال تاسف با علم و عین به قباحت اخلاق ناصواب تخریب و تهمت ، این بار با جعل حکم قضایی ، اقدام به خدشه دار کردن اعتبار و عزت کاندیدای ورودی به دوره ی دوم نمودند که خوشبختانه با اعلام موضع بجا و به موقع دادستان محترم عدم صحت حکم فوق تایید و شخص یا اشخاص مرتکب این فعل دور از اخلاق مورد پیگیری قرار گرفتند و از به مخاطره افتادن آبروی یک مومن، جلوگیری بعمل آمد. سوال اینجاست که عاملان این رفتار غیر اخلاقی،هزینه ی بی آبرو کردن برادر دینی خود را در محکمه ی الهی چگونه بازپس خواهند داد؟!

این تنها یک نمونه از بی نهایت اخبار و روایات کذبی است که با ادعای مسلمانی، عده ای در حق هم مسلکانشان مرتکب می شوند غافل از اینکه قاضی درون (وجدان) را نادیده گرفته اند، در محکمه ایی که حق الناس نابخشودنی تر از حق الله است، چه پاسخی خواهند داشت؟؟؟

از تیر حرف و حدیث های رها شده از کمان کج اندیشان، از پیش و پس انتخابات هرچه بگوییم، کم گفته ایم و هر چه نگوییم حرمت انسان نامیده شدن را محفوظ نگاه داشته ایم! در ساحتی که نماینده ی فعلی و معاون کمیسیون امنیت ملی مجلس در پیام مصاحبه ای خویش از خرید و فروش رای از ساعات ابتدایی شروع رای گیری تا دقایق آخر خبر می دهد و با این اظهارات، ریاست هیئت اجرایی حوزه ی انتخابیه (فرماندار) را در مظان اتهام ناکارآمدی قرار می دهد ... تکلیف مستمعین این اظهارات را چه کسی تعیین می کند؟

ادعای ناروایی ثقیل از یک نماینده امر بعیدیست و انتظار از مقام فرماندار به جهت روشنگری اذهان عموم و اثبات صحت یا سقم مطلب ارائه شده ، نه تنها جایز، بلکه واجب شمرده می شود مگر این نمونه نیز به نوعی عطف به مهندسی انتخابات شود و چشمان پرسشگر را باپیام تلافی! به نادیده گرفتن، دعوت نمایند !

روی سخنانم با مردمیست که سربلند میدان هشت سال دفاع مقدس با بیگانگان بوده اند اما برخورد دو هموطن، دو عضو خدمتگزار شهر را با بزرگنمایی و اغراق به حماسه ای بدل می سازند و با اغماض اخلاق برادری اسلامی به جای ایجاد فضای امن و آرامش ، بذر تشویش در اندیشه می کارند، شایعات را دامن زده و کلاغی را به چهل ! می رسانند!

خسران اشاعه و ترویج چنین پیشامدهایی حتی به منظور خبررسانی و رعایت امانت، بازتاب جبران ناپذیری را از جوانب مختلف ، تعاملی و اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی ، حتی اقتصاد و بازرگانی را در داخل و خارج استان متوجه ی منطقه مان می سازد، از سوی دیگر، با افزودن حواشی ناصحیح و کینه ورزانه آن را به پیشامد ناگوارتری مبدل می سازیم که علاوه بر از دست دادن شان و حیثیت، تهدیدی برای جایگاه و اعتبار چند صدساله ی شهرمان به شمار می رود.

در شرایطی که کشور محتاج ثبات و آرامشی است تا مسیر پر فراز و نشیب رونق و شکوفایی را بپیماید و با به انجام رساندن انتخابات و حمایت از مجلسی مقتدر و معتدل ، موانع رشد تولید ، توسعه و سرمایه گذاری را از پیش رو بردارد، عدم رعایت اخلاقمندی، قانونمندی را به تسلط گرفته ، مقصد را دور و مقصود را ناممکن می سازد.

به یاد بسپاریم که هریک از ما به زعم و سهم خودمان در مقابل جامعه مسئولیم،

در مقابل هر آنچه نادیده میگوییم و نادیده میگیریم!

این متن کوتاه، تمثبل بزرگی از احساس و اخلاق شهروندیست که تقدیم افکار بیداریست که ندای حقانیت را در هیچ شرایطی نادیده نمی انگارند ....

بیائید برای بهتر دیدن،بهتر شنیدن و بهتر گفتن اندیشه کنیم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دكتر معصوم زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
سلام جناب نعمت اللهي عزيز -
كاش اسكناسهاي هزينه شده در انتخابات ، اجازه مي يافتند تا روابط ناسالم حاكم بر راي گيري ايران مخصوصا اردبيل را با دليل و حجت نشان دهند !!!!!
از آنجا ئيكه خداوند ستارا لعيوب است افشا اين اسرار فقط در پيش گاه الهي متصور بوده و خواهد بود ولي نفي كلام نماينده مجلس دكتر حقيقت پور دردي را درمان نميكند و اين بيماري در حال پيشرفت است و ايضا اركان سياسي و مديريتي را بيشتر آلوده و بيمار كرده است ؟؟؟ با عرض پوزش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار