فعاليت هاي هيات تيراندازي خلخال از سه سال پيش تعطيل شده و علاقمندان به اين رشته مفرح ورزشي همچنان در انتظار باز شدن درهاي بسته سالن تيراندازي اين شهرستان هستند.
کد خبر: ۲۱۱۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۸ 13 April 2016

به گزارش ايرنا ، مسابقات تيراندازي دانش آموزان دختر خلخال نيز در حالي برگزار شد كه به دليل بسته بودن درهاي سالن تيراندازي خلخال و مقاومت مسوولان هيات تيراندازي استان با ادامه فعاليت هاي تيراندازي در اين شهرستان اين مسابقات خارج از سالن تيراندازي در سالن ورزشي معلم اداره آموزش و پرورش برگزار شد.
در اين مسابقات دانش آموزان خلخال به رغم برخورداري خلخال از يك سالن تيراندازي استاندارد به ناچار اين مسابقات را در يك سالن ورزشي چند منظوره و بدون استفاده از تجهيزات سيبل كش و ساير امكانات مورد نياز مسابقات تيراندازي برگزار كردند.
به گفته خانم منافزاده ، مدير هنرستان فضه خلخال از زمان بسته شدن درهاي سالن تيراندازي خلخال واقع در مجموعه ورزشي پورياي ولي دانش آموزان رشته تربيت بدني اين هنرستان كه نياز به تمرين و اجراي مسابقات تيراندازي در دو ماده تفنگ و تپانچه بادي در طول سال تحصيلي را دارند با مشكل جدي در بخش عملي ماده درسي خود مواجه شده و تمرين هاي خود را در محيط هاي غيراستاندارد تيراندازي به سختي اجرا مي كنند.
وي افزود: بارها با مسوولان ورزشي و مسوولان ارشد اجرايي شهرستان خلخال در اين زمينه مكاتبه شده و همه مسوولان علت تعطيلي سالن تيراندازي خلخال را كارشكني مسوولان هيات تيراندازي استان اردبيل در ادامه فعاليت هاي تيراندازي در اين شهرستان اعلام
مي كنند.
دكتر بشير خالقي ، نماينده منتخب مردم شهرستان هاي خلخال و كوثر در مجلس شوراي اسلامي نيز در گفت و گو با خبرنگار ايرنا از تلاش
و پيگيري براي بازگشايي سالن تعطيل شده تيراندازي خلخال خبرداد.
وي گفت: تمام سلاح ها و تجهيزات هيات تيراندازي خلخال متعلق به اين شهرستان بوده و با توجه به اينكه سلاح ها و تجهيزات تيراندازي خلخال اهدايي از مسوولان وقت وزارت ورزش و جوانان و مسوولان ارشد استان اردبيل براي رونق رشته تيراندازي خلخال و هديه اي از سوي مسوولان نظام به جوانان اين شهرستان است اجازه انتقال اين سلاح ها و تجهيزات را به مركز استان نخواهيم داد.
او اظهار كرد: به زودي فعاليت هاي تيراندازي در اين شهرستان از سرگرفته خواهد شد.
رييس اداره ورزش و جوانان خلخال هم گفت: با تعطيل شدن سالن تيراندازي خلخال از سه سال پيش فعاليت هاي ورزش تيراندازي در اين شهرستان متوقف شده است.
سيدناصر ميرمرسلي افزود: پيش از توقف فعاليت هاي تيراندازي در خلخال بيش از 300 نفر از جوانان علاقمند به رشته تيراندازي در ماده هاي مختلف تفنگ بادي ، تپانچه بادي و تيراندازي به اهداف پروازي (تراپ) فعاليت داشتند.
در مسابقات دانش آموزان رشته تربيت بدني خلخال كه امروز با شركت 17 دانش آموز دختر رشته تربيت بدني هنرستان فضه برگزار شد
مهسا حيدري ، فاطمه مهري و مهدسه رحيمي به ترتيب با كسب امتياز بيشتر مقام اول تا سوم را كسب كردند.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعيت در 105 كيلومتري جنوب اردبيل قرار دارد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار