مدیرکل حمل ونقل و پایانه‌های استان اردبیل از آغاز فروش بلیت‌های قطار، اتوبوس شهری و بین شهری و هواپیمای سفرهای نوروزی در اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۱۹۱۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۸ 04 March 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل, علی رحمتی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی و تحلیل مشکلات سفرهای نوروزی در سطح استان در اردبیل اظهار داشت: به منظور واقع شدن در ایام نزدیک به عید نوروز فروش اینترنتی بلیط سفرهای نوروزی حمل و نقل هوایی و زمینی همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه افرادی که قصد مسافرت در ایام نوروز را دارند می‌توانند از طریق سایت مربوطه نسبت به خرید بلیت خود اقدام کنند، افزود: مسافرانی که قصد سفر در ایام نوروز را دارند می‌توانند با مراجعه به سایت‌های مربوطه نسبت به خرید بلیت سفر خود اقدام کنند که در راستای حفظ نظم و کنترل ترافیک حجم خرید بلیت تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در این زمینه باهیچ مشکلی رو‌به‌رو نباشیم.

مدیر حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل از زمان آغاز فروش بلیت مسافرتی به صورت حضوری از 18 اسفندماه خبر داد و بیان کرد: بر اساس تمهیدات صورت گرفته علاوه بر آغاز فروش بلیت به صورت اینترنتی جهت مسافرت با اتوبوس‌های مسافربری در نوروز 95 تهیه بلیت به صورت حضوری نیز از 18 اسفند ماه در کلیه شرکت‌های مسافربری سطح استان انجام می‌گردد.

رحمتی تصریح کرد: خوشبختانه در زمینه کنترل، خدمات‌رسانی به موقع به مسافران، ایجاد امنیت برای مسافران نوروزی و سایر اقدامات مربوطه در این زمینه اتخاذ گردیده است و تاکنون هیچ مشکلی در روند برگزاری این خدمات در سطح شهر به چشم نمی‌خورد که امیدواریم با حمایت سایر دستگاه‌های مربوطه بتوانیم سفری در راستای ارائه خدمات به مسافران نوروزی گام برداریم.

وی آمادگی کامل ناوگان‌های مسافربری در سطح استان را از ارکان مهم و اقدامات اساسی در راستای ایجاد سفری امن برای مسافران دانست و افزود: در این راستا 1300 دستگاه ناوگان مسافربری آماده ارائه خدمات به مسافران داخلی و خارجی هستند که امیدواریم مسافران نیز در زمینه ارائه خدمات بهتر به آنان همکاری و یاری لازم را با ماموران و مدیران مربوطه داشته باشند.

مدیرکل پایانه‌های استان اردبیل تصریح کرد: مسافران نیز در راستای ایجاد سفری امن و راحت برای آنان نقش اساسی دارند که نیاز است در این راستا از حضور در معابر شهری پایانه‌ها، حاشیه راه‌ها و مسیر تردد ناوگان‌های حمل مسافربری جدا خودداری کنند که این امر کمک بزرگی برای ما در ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار