تغییر نام موسسه اعتباری آرمان ایرانیان به کاسپین باموافقت بانک مرکزی درثبت شرکت‌های تهران انجام شدوانحلال تمامی تعاونی‌های زیر مجموعه این موسسه به اتمام رسید.
کد خبر: ۱۹۰۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۰ 01 March 2016
به گزارش تابناک رضوی، تجمعات مختلف سپرده گذاران در اعتراض به وضعيت مبهم ادغام موسسات وابسته به «آرمان ايرانيان» و پرداخت نشدن سپرده و سود سپرده هاي سپرده‌گذاران موسسه بدر توس بارها در سال جاری برگزار شد و بسیاری از مشتریان آرمان ایرانیان برای تعیین تکلیف وضعیت حساب‌هایشان و گرفتن پول‌هایشان در ماههای اخیر پیگیری کردند و این درحالیست که این موسسه اعتباری همچنان در حال طی فرآیندهای قانونی می‌باشد.
اواخر بهمن ماه امسال بود که با موافقت بانک مرکزی مقرر شد تا موسسه اعتباری "کاسپین" جایگزین " آرمان ایرانیان " شود که بالاخره بخش اصلی این پروسه انجام شد تا از این پس با نام کاسپین فعالیت کند.اما براستی آیا این تغییر نام باعث رفع نگرانی کامل سپرده‌گذاران است؟!
البته در روند قانونی شدن فعالیت این موسسه، انحلال تمامی تعاونی‌های زیر مجموعه‌اش نیز به اتمام رسیده و به زودی نیز تابلوهای شعب منتخب و مورد تایید هیئت مدیره این موسسه و بانک مرکزی از آرمان ایرانیان به " کاسپین " تغییر خواهد کرد.
گفتنی است این موسسه با انحلال تعاونی‌های اعتبار زیر مجموعه خود و ثبت نام جدید " کاسپین " تقریبا مراحل اداری و اصلی برای دریافت مجوز را طی کرده است و به نظر می‌رسد تا قبل از پایان سال مجوز فعالیت این موسسه در بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار تایید و صادر شود.
شایان ذکر است چند روز پیش نیز رئیس بانک مرکزی هشدار داده بود که موسسات ثامن ، آرمان ایرانیان و افضل توس می بایست هر چه سریعتر روند دریافت مجوزهای لازمه را طی کنند وگرنه از سال اینده به مشکلات جدی بر می‌خورند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار