روزنامه شهرداری مشهد در مقدمه گزارش خود درباره پدیده که در روز پنجشنبه 26 آذرماه 94 منتشر شد در مطلبی با تیتر «تکلیف اراضی پدیده مشخص شد» طی اقدامی غیرحرفه ای و غیراخلاقی از موضوع پدیده به عنوان « پدیده شوم » یاد کرد که جای تامل دارد....
کد خبر: ۱۴۶۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸ 18 December 2015
به گزارش تابناک رضوی درباره این اقدام اخیر روزنامه شهرداری مشهد که خود را روزنامه مردم می‌نامد برخی پرسش ها حائز اهمیت است که اگر چنین است چگونه می شود که همین روزنامه در روزهای تبلیغ ممنوع پدیده، چند صفحه از ویژه نامه نوروز خود را و حتی برخی پوسترهای تبلیغاتی و برخی تبلیغات شهری مشهد را در ایام عید امسال -برای فروش بیشتر شهرآرا- به سخنان مالک همین پدیده شوم! اختصاص داده بودند؟!
و چگونه می شود که پزشکان مسلمان جهان وقتی میهمان شهرداری هستند یا برخی دیگر از میهمانان مهم و صاحب منصب جناب شهردار و شهرداری به مشهد مشرف می شوند میهمان رستوران همین پدیده شوم ده و می‌شوند ؟!
جالب اینکه شهرآرا که با هزینه بیت المال منتشر می شود هیچگاه به مسائلی مانند نقش پدیده در اشتغالزایی و نیز برخی الگوهای فرهنگی و تبلیغی ارزشمند توسط پدیده مانند اهدای شاخه های گل به زائران و ذکر احادیث ارزشمند در تبلیغات خود و برخی پروژه های فرهنگی و ورزشی و اقدامات عام المنفعه این مجموعه نپرداخته است درعین حالی که البته طبیعی است موارد نقض و تخلفات پدیده نیز می‌‌بایست به صورت منصفانه منعکس و خواستار برخورد قانونی متناسب با آنها بود.
آیا به واقع نظر مردم و نیز سایر سرمایه گذاران و حتی همان سهامداران پدیده درباره برخوردهای صورت گرفته با پدیده همانست که شهرآرا می‌گوید؟!
آیا دادن لقب و صفت شوم به هر موضوعی اینچنینی بدون ذکر دلایل و مستندات، نوعی قضاوت و توهین نیست ؟! و بهتر نیست با اقدام حرفه ای رسانه ای به ذکر موارد نقض آن مساله پرداخته و اجازه بدهیم مردم قضاوت کنند که آیا پدیده ای شوم است یا شومش خوانده و خواسته‌اند؟!
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
محمد محسن زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
شهرداری و شهرارا فکر میکنه میتونه با چاپ این روزنامه کمکاری خود در حوزه های مختلف و ارتزاق و اختلاس های کلان مامورانش رو لاپوشونی کنه و خودش رو خوب جلوه بده در صورتی که وضعیت امروز به جایی رسیده که هر شهروندی فقط یکبار گذرش به شهرداری های مشهد خورده باشه متوجه این موضوع میشه که در داخل این مجموعه چه می گذره.

آقای شهردار
روزنامه شهرآرا را جمع کنید و یا هدایت کنید
گماردن انسانهای بی تجربه در راس کار بزرگترین خیانت به نظام و انقلاب است.
وضعیت روزنامه ای که 80 درصد ان برگشتی است نشان از عدم اعتماد مردم و البته خود اهالی رسانه به نحوه کار شهرآرای امروز است .چشمانتان را باز کنید .
moh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
اگر مردم بدانند با هزینه انتشار هر روز این کاغذدیواری بچه گانه میتوان یکی از خیابانهای شهر را زیباسازی کرد آیا حرفی برای گفتن دارید؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
الانشنا كدوم طرف هستيد اون به اونطرف رفت شما چي صد درصد حامي پديده ؟عجب پس كي حرف از قانون ميزنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
چقدر گرفتی تابناک از پدیده راست بگو
محمدزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
کجای این مطلب دفاع از پدیده است فقط کار رسانه توهین نیست شوم خودتونید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
معلوم نیست چرا طرفداران و اعضای شهرارا به جای حق پذیری بقیه را برچسب میزنند و خودشون رو مرکز حق در عالم میدانند ! کلی نیرو اخراج کردند و باند غیرحرفه ای وارد کردند که هر که را خواستند بکوبند و روزنامه رو به این روز بندازند ... وای به بیت المال ... راست میگن حقوقهای بیت المال خوری خودشون رو بگن چقدره ؟1
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار