دادستان اردبیل با انتقاد از صدور بی‌رویه مجوز حمل سلاح شکاری گفت: وجود این تعداد سلاح شکاری از طرفی باعث نابودی گونه‌های جانوری و از طرفی دیگر باعث افزایش درگیری میان محیط بانان و شکارچیان می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۴۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲ 26 February 2023

به گزارش تابناک اردبیل، سید عبدالله طباطبایی صبح امروز در چهارمین نشست شورای هماهنگی امور حقوقی سازمان حفاظت محیط زیست استان اردبیل اظهار داشت: تعدادی از این قوانین در زمان تصویب کارآمد بوده اما با گذشت زمان و در حال حاضر کارآمدی و تاثیرگذاری خود را از دست داده اند و نیاز به بازبینی دارند.

وی یکی از معضلات اصلی در این حوزه را صدور بی‌رویه مجوز حمل سلاح شکاری عنوان کرد و افزود: وجود این تعداد سلاح شکاری از طرفی باعث نابودی گونه‌های جانوری و از طرفی دیگر باعث افزایش درگیری میان محیط بانان و شکارچیان می‌شود و به همین دلیل نیاز به تصویب قوانین جدید در خصوص چنین مسائلی احساس ضروری است.

چهارمین جلسه شورای هماهنگی امور حقوقی سازمان حفاظت محیط زیست به صورت وبینار و با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفظت محیط زیست کشور، معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستان کل کشور، معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست، دادستان‌های عمومی و انقلاب مراکز استان‌ها و مدیران کل حفاظت محیط زیست استان‌ها برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار