مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با هدف از بین بردن فقر بین نسلی و توانمندی ۴۰۰ نفر از زنان زیر ۵۰ سال سرپرست خانوار در اردبیل اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۱۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷ 06 February 2023

به گزارش تابناک اردبیل، علیرضا حسین نژاد در دیدار با مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل از اجرای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار خبر داد و گفت: کمیته امداد به دنبال از بین بردن فقر بین نسلی است که با توانمندسازی بانوان تحت حمایت، آینده‌ای روشن برای فرزندان آن‌ها رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به تحت حمایت بودن ۲۴ هزار زن سرپرست خانوار افزود: زنان سرپرست خانوار علاوه بر وظایف خانوادگی با مشکلات معیشتی و نیازمندی مواجه هستند که درصدد هستیم مشکلات و نیازمندی‌های اجتماعی آن‌ها را کاهش دهیم تا دغدغه دیگری نداشته باشند.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم با حمایت و همکاری‌های مجموعه امور بانوان خدمات قابل توجهی به زنان سرپرست خانوار ارائه شود.

افسانه جهانی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل نیز در این دیدار افزود: ظرفیت کمیته امداد بسیار خوب است تا بتوانیم در حوزه‌های متعدد از فعالیت‌های آن بهره‌ببریم.

وی تصریح کرد: نگاه جامع و توجه به خانواده‌ها در ابعاد مختلف و استفاده از ظرفیت‌های متعدد فرهنگی، خانواده‌ها را از نفوذ دشمنان بیگانه محفوظ خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار