نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت:چالش کمبود آب مهم‌ترین چالش پیش‌روی استان اردبیل است.
کد خبر: ۱۰۸۶۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۶ 11 January 2023

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه چالش کمبود آب مهم‌ترین چالش پیش‌روی استان اردبیل است، اظهار کرد: کم آبی یکی از مشکلات اساسی مردم استان به ویژه کشاورزان است.

وی افزود: به منظور تأمین امنیت آبی استان و پیرو پیگیری‌های قبلی در دیدار با مسئولان برای امر آبرسانی آب شرب اردبیل موفق به اخذ ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار از محل مطمئن و فرا حوضه‌ای شدیم و قرار بر طی روال اخذ ماده ۲۳ از برنامه و بودجه شد.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی تلاش‌های انجام شده در مجلس دهم برای اخذ ردیف بودجه آبرسانی به شهر اردبیل را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در دیدار قبلی با مدیرعامل شرکت آبفای کشور پیگیر انجام تعهدات و تخصیص و پرداخت اعتبارات به پروژه‌های آب و فاضلاب اردبیل، نمین، نیر و سرعین نیز هستیم.

بدری با ابراز نگرانی از فرونشست دشت اردبیل به دنبال اضافه برداشت‌ها تصریح کرد: نمایندگان استان آماده هرگونه همکاری با بخش آب برای تقویت برنامه‌ها در این حوزه هستند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار