فرمانده سپاه استان اردبیل:
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دانشجویان در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار دارند و باید با گفتمان‌سازی در راستای تحقق جهاد تبیین تلاش کنند.
کد خبر: ۱۰۸۶۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲ 11 January 2023

به گزارش تابناک اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل صبح امروز در نشست صمیمی با دانشجویان بسیجی استان که در مرکز تربیت آموزش شهید پیرزاده اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: حمایت و مدیریت غرب از فتنه داخلی و دست پلید استکبار در اتفاقات اخیر کشور برای همگان آشکار شد.

وی افزود: رسانه‌های غربی با لجن پراکنی‌های سناریونویسی شده توسط دشمنان قسم خورده علیه کشور و ملت ایران فتنه انگیزی کردند، اما کورخوانده اند، آنها نمی‌توانند بر ایمان عمیق و باور قلبی، روحیه جهادی و شهادت‌طلبی ملت غلبه کنند.

فرمانده سپاه استان اردبیل با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین تاکید کرد: مسئولان، دانشجویان و رسانه‌ها نقش خطیری در این خصوص دارند و بایستی با تریبون‌ها و بستری که در دست دارند با گفتمان‌سازی در راستای تحقق جهاد تبیین تلاش کنند.

دبیر کل کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل شهدا را نماد عزت و افتخار ملت ایران عنوان کرد و افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس جنگ تحمیلی تنها با عراق نبود بلکه جنگ با بلوک شرق و غرب بود و با رشادت‌ها و جانفشانی شهدا و رزمندگان اسلام از زمان امپراطوری ایران تنها جنگی بود که یک وجب از خاک کشور به دشمن داده نشد.

سردار محمدی اصل با بیان این که جنگ امروز صدای توپ و تانک ندارد، گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان با دستان خالی مقابل تانک و توپ و خمپاره ایستادند اما امروز سلاح دشمن و سلاح نبرد با دشمن قلم و تولید محتوا است و دشمنان با امپراطوری رسانه‌ای دروغین ایمان راسخ، قلب و اذهان جوانان و نوجوانان را نشانه رفته‌اند.

یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه فتنه‌های از پیش برنامه‌ریزی شده اخیر با بصیرت ملت ایران خاموش شد، خاطرنشان کرد: خون پاک شهدای والامقام این انقلاب را تا ظهور حضرت مهدی(عج) ماندگار کرده است.

وی با اشاه به ابعاد جنگ روانی امروز دشمن اظهار کرد: دفاع در سنگرهای مختلف باقی است و جوانان پای کار و مؤمن و مخلص در صحنه‌های نبرد حاضر هستند و همانطور که امام راحل فرمودند جوانان ما همچون جوانان صدر اسلام هستند و امام خامنه‌ای فرمودند که جوانان امروز کمتر از جوانان دوران دفاع مقدس نیستند.

سردار محمدی اصل با اشاره به برگزاری یادواره خانوادگی در منزل پدر و مادر شهید محمود خوش لحنی گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه و حفظ حجاب اسلامی دو مولفه اصلی وصایای شهدا بود و شهید محمود خوش لحنی نیز در وصیت نامه خود آورده است، " امام را، امام را ، امام را تنها نگذارید- تقوا را ، تقوا را، تقوا را پیشه خود کنید -نماز را، نماز را، نماز را بپا دارید".

فرمانده سپاه استان اردبیل در پایان با تاکید بر این که دانشجویان در خط مقدم جبهه فرهنگی هستند، گفت: لازمه وفاداری به شهدا و سربازی و تبعیت از ولایت و رهبری است.

در پایان این مراسم از دانشجویان و فعالان برتر بسیج دانشجویی تجلیل شد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار