رییس آتش نشانی بومهن با بیان اینکه ساختمان نیمه کاره در بومهن به دلیل عدم استحکام و ناایمن بودن فرو ریخت، گفت: این حادثه تا کنون مصدومی نداشته و سگ‌های تجسس در حال جستجوی افراد احتمالی در زیر آوار هستند.
کد خبر: ۱۰۷۶۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴ 09 November 2022

علیرضا کوچکی رییس آتش نشانی بومهن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس با اشاره به فرو ریختن ساختمان نیمه کاره در بومهن اظهار کرد: ساعت حدود ۳ بامداد امروز گزارش وقوع حادثه به آتش نشانی اعلام شد که ماموران بلافاصله در محل حضور پیدا کردند و طبق گفته شاهدان حادثه، معتادان در حال کندن پایه های ساختمان بودند که ساختمان ریزش کرده است.

وی گفت: این ساختمان از گذشته مورد سرقت معتادان و سارقان آهن آلات بوده که گزارش مربوطه را به دستگاه قضایی و هشدارهای لازم را به مالکان ساختمان داده بودیم. 

رییس آتش نشانی بومهن تصریح کرد: تاکنون مورد مصدوم یا فوتی در این حادثه گزارش نشده است و سگهای تجسس هلال احمر در حال جستجو هستند تا اگر افرادی احتمالا زیر آوار هستند، کشف شوند.

به گزارش فارس، پس از چندین سال بلاتکلیفی مجتمع بزرگ نیمه کاره ای در خیابان محراب شهر بومهن با نام چای غنچه این ساختمان به محلی برای تجمع معتادین متجاهر تبدیل شده بود که این معتادین با استفاده از ابزار دستی اقدام به خرد کردن بتن و بریدن میلگردهای پایه های این ساختمان می کردند و خبرنگار فارس طی گزارشی تصویری این مورد را به مردم و مسوولان هشدار داده بود.

پس از چندین سال عدم رسیدگی مالکین و جمع آوری آهن آلات توسط معتادین، تمامی بتن‌های بخش شمالی این ساختمان فرو ریخت و بخش جنوبی آن نیز با حضور دادستان، شهردار و مسوولین مرتبط، مهار و طی روزهای آینده تخریب خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار