فرماندار اردبیل عنوان کرد؛
فرماندار شهرستان اردبیل گفت: توسعه اشتغال یکی از اولویت‌های اساسی در اردبیل است که در این راستا از ظرفیت بنیاد برکت برای راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک و اشتغالزایی استفاده می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۶۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱ 08 November 2022

سید محمد اعتماد اعجازی ظهر سه‌شنبه در بازدید از کارگاه‌های تولیدی اردبیل اظهار کرد: توسعه اشتغال یکی از اولویت‌های اساسی در اردبیل است که در این راستا از ظرفیت بنیاد برکت برای راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک و اشتغالزایی استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه طی امسال با برنامه‌ریزی مقرر شده در شهرستان اردبیل با همت بنیاد برکت و فرمانداری اردبیل ۶۰۰ کارگاه تولیدی تسهیلات دریافت کنند، خاطر نشان کرد: تاکنون ۲۰۰ کارگاه در شهرستان از این تعداد تسهیلات دریافت کرده و راه اندازی شدند.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: با ارائه تسهیلات و راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک و مشاغل خانگی و خرد پیش‌بینی شده برای حدودیک هزار و ۸۰۰ نفردر شهرستان اردبیل شغل ایجاد شود.

اعتماد اعجازی افزود: حمایت همه جانبه از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در شهرستان اردبیل مبنای کار است تا شاهد رونق اقتصادی و اشتغال در منطقه باشیم.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود کارآفرینان در کنار ایجاد اشتغال و تولید کالاها و محصولات و نسبت به بسته‌بندی شیک و بازاریابی و فروش اهتمام ویژه داشته باشند تا از این طریق درآمدزایی و اشتغال بیشتر داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار