استاندار اردبیل گفت: در صورتی که ارائه ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد یک هزار و ۵۰۰ شغل محقق شود شاهد خروجی‌های مناسبی در این زمینه خواهیم بود.
کد خبر: ۱۰۷۲۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹ 19 October 2022

به گزارش تابناک اردبیل، سیدحامد عاملی ظهر امروز در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل اظهار داشت:داشتن برنامه و نقشه راه برای عملیاتی‌سازی برنامه‌ها جزو اولویت‌های اساسی است و در این زمینه به دنبال یافتن روش‌های مناسب براساس ظرفیت‌های واقعی هر منطقه برای دستیابی به اهداف مورد نظر هستیم.

وی بیان کرد: امری لازم و ضروری است تا با تدوین زیرساخت‌های لازم نسبت به شناسایی تعداد بیکاران و ظرفیت‌های منطقه گام برداشته و نسبت به جذب سرمایه‌گذاران با هدف توسعه اشتغال و اقتصاد اقدامات لازم انجام شود تا شاهد تحقق اهداف مورد نظر با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده باشیم.

استاندار اردبیل ادامه داد: جذب سرمایه‌گذاری‌های اشتغال‌زا و اقتصادی جزو اولویت‌های اساسی است و در این زمینه در صورتی که زیرساخت‌های مورد نیاز در دسترس نباشد باید بسترهای لازم را با هدف ایجاد زیرساخت‌ها آماده و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

عاملی تصریح کرد: توسعه سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی برای استان اردبیل با ارائه تسهیلات برنامه‌ریزی شده که به همین منظور در صورتی که ارائه 500 میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد یک هزار و 500 شغل محقق شود شاهد خروجی‌های مناسبی در این زمینه خواهیم بود.

استاندار اردبیل بیان کرد: توجه به تکمیل پروژ‌ه‌های مهم در استان اردبیل که از ظرفیت‌ها مهم و رونق بخش منطقه هستند در دستور کار قرار گرفته و درصدد هستیم با بهره‌گیری از روش‌های مختلف نسبت به جذب اعتبارات اقدام کرده و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم که این مسئله به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

عاملی تصریح کرد: اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در استان اردبیل با رفع موانع و نیز هماهنگی برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه نیازمند تسریع در روند اجرایی است که درصدد هستیم پروژه‌های پیشران در حوزه‌های مختلف را اجرایی کرده و شاهد توسعه و تکمیل طرح‌های مختلف در استان باشیم.

وی اظهار کرد: توجه به اجرای طرح اشتغال‌زایی برای تدوین در شهرستان‌ها نیازمند احصای نیازمندی‌هاست که امیدواریم بتوانیم با کمک‌های بلاعوض نسبت به اجرایی شدن این طرح ها اقدامات لازم را برای اجرای این طرح و رونق تولید و اقتصاد در روستاها انجام دهیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار