مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ۱۰ هزار جلد کتاب با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بین کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد در نقاط مختلف این استان توزیع شد.
کد خبر: ۱۰۷۲۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹ 19 October 2022

به گزارش تابناک اردبیل، مصطفی آمون روز چهارشنبه افزود: در حال حاضر بیش از ۱۸۶ کتابخانه باز و مخزن‌دار در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل مشغول ارائه خدمات کتابخانه‌ای به اعضای کانون، نوجوانان و جوانان و مردم هستند.

وی با بیان اینکه در مجموع ۴۲ هزار نفر در کتابخانه‌های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل عضو هستند، اظهار کرد: ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان از مهمترین اهداف کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

او با اشاره به اینکه تابستان امسال بیش از ۷۴ هزار نفر از نوجوانان و جوانان از برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد استان اردبیل استفاده کردند، بیان کرد: برگزاری مسابقه‌های مختلف کتابخوانی در مناسبت‌های ملی و مذهبی از جمله این برنامه‌های است.

مدیر ستادهماهنگی کانون‌های فرهنگی وهنری مساجد استان اردبیل اضافه کرد: طرح‌های مهمی برای فعال کردن کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان برنامه‌ریزی شده که طرح تحول فرهنگی و اجتماعی محله و مسجد محور، عدالت آموزشی و کارکرد اقتصادی مسجد از جمله این برنامه‌هاست.

آمون ادامه داد: طرح تحول فرهنگی و اجتماعی محله و مسجد محور به صورت پایلوت در ۲۰ مسجد شهر اردبیل در حال برگزاری است که در آن دوره های آموزشی خاص به اعضای کانون‌های استان داده می شود تا خدمات فرهنگی مناسبی را به نوجوانان و جوانان ارائه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار