پلیس آگاهی استان مرکزی باند ۶ نفره راهزنی با ۱۷۹ میلیارد ریال سرقت را دستگیر کرد..
کد خبر: ۱۰۷۰۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲ 02 October 2022

به گزارش تابناک مرکزی ؛سرهنگ کارآگاه کامیار چهری رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از انهدام باند ۶ نفره راهزنی با اعتراف به ۱۷۹ میلیارد ریال سرقت محموله در استان‌های مرکزی و قزوین خبرداد.

سرهنگ چهری گفت: بدنبال سرقت یک کامیون حامل محموله ۲۷ تن ورق مسی در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان زرندیه موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: با آغاز تحقیقات پلیس آگاهی استان مرکزی مشخص شد طی یک ماه گذشته چند محموله با روش راهزنی و سرقت مسلحانه از محور مذکور به سرقت رفته است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در ادامه تحقیقات پلیس و با بررسی صحنه‌های سرقت و پایش دوربین‌های مدار بسته جاده‌ای مسیر تردد کامیون‌ها که به سمت حوزه استحفاظی استان تهران در حرکت بودند مشخص شد.

سرهنگ چهری افزود: در ادامه بررسی‌های صورت گرفته در مسیر حرکت خودرو‌ها مشخص شد که تریلی‌های سرقتی پس از تخلیه شدن محموله به صورت بلاصاحب (بدون بــــار) در حوزه شهرستان زرندیه و نزدیک محل سرقت رها شده است.

او گفت: در تحقیقات تکمیلی پلیس سرنخ‌هایی از ۴ نفر سارق که بصورت تیمی اقدام به سرقت محوله‌های بزرگ می‌کردند بدست آمد.

او تصریح کرد: با کشف رد پای سارقان در یک معامله محموله ورق‌های مسی در اطراف استان تهران بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آکاهی استان مرکزی در محل معامله حاضر و پس از اطمینان از اینکه فروشندگان محموله مس همان سارقان تحت تعقیب می‌باشند متهمان را دستگیر و به اراک منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به اعتراف سارقان به ۴ فقره سرقت محموله به ارزش ۱۷۹ میلیارد ریال از استان‌های مرکزی و قزوین با همدستی دو نفر به عنوان خریداران اموال مسروقه افزود: در عملیاتی جداگانه هر دو مالخر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار