رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: وضعیت ابتلا به بیماری کرونا در استان به حالت پایدار و با ثبات رسیده و فراز و فرود خاصی در مدت اخیر مشاهده نشده است.
کد خبر: ۱۰۷۰۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵ 02 October 2022

دکتر پژمان بختیاری نیا یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه به بازگشایی مدارس و دانشگاهها که مراکز تجمع بزرگی هستند تمام مراکز درمانی در حالت آماده باش قرار دارند چون انتظار افزایش موارد ابتلا وجود دارد.

وی افزود: آموزش های لازم  به این  مراکز داده شده است و تدابیر لازم توسط مسئولان دانشگاهها و مدارس انجام می شود تا در صورت مشاهده موارد مشکوک، عملیات جداسازی صورت گیرد.

بختیاری نیا ادامه داد: بعد از مراسم اربعین و بازگشت زائران افت و خیزی را در مورد وضعیت کرونا در استان تجربه نکردیم.

رییس مرکز بهداشت خوزستان بیان کرد: مراقبت های سندرمیک در مرز چذابه توسط نیروهای دانشگاه علوم پزشکی اهواز انجام شد و درمان های اولیه برای موارد شناسایی شده صورت گرفت.

وی به مردم توصیه کرد: زنجیره واکسیناسیون خود را تکمیل کنند چون واکسن به میزان کافی در مراکز موجود است و از ابتلای شدید، بستری شدن و مرگ و میر پیشگیری می کند.

بختیاری نیا اضافه کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی در بین مردم کاهش یافته اما در بازدید از مراکز پرتجمعی مانند دانشگاه ها و مدارس پروتکل ها تا حد زیادی رعایت می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار