در یکی از دیدارهای این مرحله، تیم‌های مازندران یک (فاطمه عباس‌نیا-یاسمن سنائی) و هرمزگان دو (کمند جلیلیان-زهرا پلاشی) به مصاف یکدیگر رفتند و مازنی‌ها دو بر صفر با امتیاز‌های ۲۱ بر ۱۲ و ۲۱ بر ۱۵ حریف را شکست دادند و راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند
کد خبر: ۱۰۷۰۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱ 02 October 2022

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، نخستین دوره تور ملی ساحلی آزاد زنان ایران که از روز شنبه نهم مهرماه با حضور ۲۴ تیم آغاز شده بود، عصر امروز  یکشنبه دهم مهرماه با چهار دیدار مرحله یک چهارم نهایی در زمین‌های ساحلی فدراسیون پیگیری شد.


تیم‌های مازندران دو، گلستان، مازندران یک و هرمزگان یک با شکست حریفان خود به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند.

در یکی از  دیدارهای این مرحله، تیم‌های مازندران یک (فاطمه عباس‌نیا-یاسمن سنائی) و هرمزگان دو (کمند جلیلیان-زهرا پلاشی) به مصاف یکدیگر رفتند و مازنی‌ها دو بر صفر با امتیاز‌های ۲۱ بر ۱۲ و ۲۱ بر ۱۵ حریف را شکست دادند و راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند.

در دو دیدار دیگر این مرحله که با حضور مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، تیم‌های مازندران دو (ساحله معصومی-زهرا کاظمی‌نژاد) و گلستان (ثریا قلیچ‌نیازی-زهرا خان‌محمدی) موفق به شکست حریفان خود شدند.

در آخرین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی نیز تیم‌های هرمزگان یک (فاطمه پلاشی-آتوسا صباوند) و قشم یک (روزان امینی‌زاده-کوثر حاضرخواجه) به مصاف هم رفتند و هرمزگان یک دو بر یک به پیروزی رسید.
نماینده قشم در ست دوم این دیدار ۲۲ بر ۲۰ به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول و سوم با امتیاز‌های ۲۱ بر ۱۸ و ۱۵ بر ۱۲ نتیجه را به حریف واگذار کرد و از دور مسابقات حذف شد.


برنامه مرحله نیمه‌نهایی نخستین تور آزاد ساحلی زنان به قرار زیر است:
مازندران دو – گلستان
مازندران یک – هرمزگان یک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار