استاندار اردبیل طی نشست‌هایی با مسئولان و مدیران کشوری در پایتخت، رفع موانع و مشکلات اجرایی طرح‌هایی نظیر احداث دهکده گردشگری نمین، تأمین زمین دانشگاه صنعتی و تسنیم‌نوش استان را پیگیری کرد.
کد خبر: ۱۰۶۸۶۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸ 21 September 2022

به گزارش تابناک اردبیل،در جریان پیگیری‌های این هفته سیدحامد عاملی از مسؤولان کشوری در تهران برای رفع مسائل و مشکلات و تأمین نیازمندی‌های استان، نشست‌هایی با مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، مدیرکل سرمایه‌گذاری وزارت راه‌وشهرسازی و سرمایه‌گذاران مختلف برگزار شد.

در این نشست‌ها، سرمایه‌گذاری برای احداث دهکده گردشگری نمین، تأمین زمین برای دانشگاه صنعتی اردبیل، تأمین منابع برای زیرساخت‌های استان از محل تهاتر نفت، حل مشکل شرکت تسنیم‌نوش، سرمایه‌گذاری برای احداث مراکز اقامتی و گردشگری، سرمایه‌گذاری در تولید ورق‌های فولادی و سرمایه‌گذاری شرکت ماهان در استان اردبیل پیگیری شد.

استاندار اردبیل بارها اذعان کرده است که اقتصاد و معیشت مردم مهم‌ترین مساله در استان است و برای افزایش درآمد مردم باید برنامه‌های منسجم در حوزه اقتصاد و تولید تدوین و اجرا شود.

به گفته عاملی باید زنجیره‌های پرسود و ثروت آفرین حوزه صنعت استان تکمیل شود و رفع موانع و مشکلات اجرایی طرح ها و پروژه های زیرساختی در این راستا از اهمیت خاصی برخوردار است.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال ایران قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار