فرماندار نمین:
پروژه خط انتقال آب شهرستان نمین به عنبران خرداد سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۰۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰ 05 March 2015

پروژه خط انتقال آب شهرستان نمین به عنبران خرداد سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش تسنیم، فرماندار شهرستان نمین گفت: پروژه خط انتقال آب آشامیدنی عنبران نمین با صرف ۳۶ میلیارد ریال سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

سیدمهدی جوادی دیروز در جلسه پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور در شهرستان نمین اظهار داشت: از محل سفر رئیس جمهور به استان اردبیل برای اجرای 27 پروژه مهم در سطح شهرستان نمین 187 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته تا عمران و آبادانی این شهرستان را شاهد باشیم.

فرماندار شهرستان نمین با بیان اینکه 11 پروژه از این محل در حال حاضر در حال اجرا است، گفت: 10 مورد از این پروژه‌ها نیز نیمه‌فعال بوده که باید اقدامات لازم در راستای آغاز عملیات اجرایی آن انجام شود تا بتوانیم با فعالیت دوباره آن را تکمیل کرده و به بهره برداری برسانیم.

وی با تاکید بر تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌ها بیان کرد: در مورد 6 پروژه مصوب از محل سفر رئیس جمهور در شهرستان که هنوز آغاز نشده است، باید مسئولان تلاش کنند تا در این زمینه اقدامات لازم را برای آغاز این پروژه‌ها انجام دهند تا شاهد اجرایی و عملیاتی شدن آنها باشیم.

جوادی تصریح کرد: از جمله پروژه‌های مهم و اساسی که از محل سفر رئیس جمهور به این شهرستان در حال اجرا بوده پروژه خط انتقال آب شرب نمین به عنبران بوده که برای این پروژه 36 میلیارد ریال در نظر گرفته شده و هم اکنون نیز در حال اجرا بوده که تا خردادماه سال آینده تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از اختصاص 8 میلیارد ریال برای بهسازی و تعریض مسیر منطقه فندقلوی نمین خبر داد و افزود: برای اینکه بتوانیم از این منطقه کم‌نظیر بیشترین بهره برداری را کرده و زمینه جلب و جذب گردشگران را فراهم آوریم باید مسئولان امر و اداره ک راه و شهرسازی استان نسبت به تسریع در تعریض و بهسازی این محور تلاش کنند.

فرماندار شهرستان نمین اظهار کرد: با توجه به ترک‌خوردگی سد معیشتی خشکه‌رود شهرستان نمین جهاد کشاورزی شهرستان باید برای حل مشکل ترکیدگی این سد اقدامات لازم را هرچه سریع‌تر باید انجام دهد تا شاهد برطرف شدن این مشکل باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار