دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: کش و قوس‌های خانواده قاتل و مقتول در اردبیل به همت دستگاه قضائی، نیروی انتظامی و بازپرس ویژه به رضایت ختم شد.
کد خبر: ۱۰۶۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷ 28 August 2022

به گزارش تابناک اردبیل، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کش و قوس‌های خانواده قاتل و مقتول در اردبیل که در طول یک‌سال گذشته به تعداد سه نفر در روستای خیارک منجر به قتل شده بود، به رضایت ختم شد.

طباطبایی افزود: این پرونده با وساطت و حضور نیروی انتظامی، شورای حل اختلاف، بازپرس رسیدگی کننده به پرونده و درخشش کارآگاهان نیروی انتظامی و یگان امداد و حضور پررنگ بازپرس کشیک در محل، پس از کش و قوس‌های فراوان بسته شد.

وی ادامه داد: بازپرس پرونده برای کشف موضوع نهایت همکاری را با توجه به وضعیت و شرایط داشت که زحمات نیروی انتظامی و دستگاه قضائی و بازپرس رسیدگی به پرونده برای جلب رضایت از خانواده مقتول شایسته تقدیر و قدردانی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان کرد: اولویت مهم دستگاه قضائی ترویج فرهنگ بخشایش و گذشت در جامعه است که در این زمینه از هیچ تلاشی برای تحقق اهداف مورد نظر دریغ نمی‌شود.

طباطبایی تصریح کرد: امید می‌رود با تلاش‌های به عمل آمده شاهد تحقق اهداف مورد نظر در راستای بهبود وضعیت استان در این زمینه باشیم که این مسئله به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است و تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم با اقدامات به عمل آمده مشکلات و موانع موجود را در امر کمک به آزادی زندانیان برطرف کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار