رئیس کل دادگستری استان اردبیل رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی واحدهای تولیدی و صنعتی را در اولویت دادگستری استان عنوان کرد و گفت: حمایت از واحدهای تولیدی برای رونق اشتغال از برنامه‌های اصلی قوه قضاییه است و دادگستری استان اردبیل هم اهتمام ویژه به تحقق سیاستهای ترسیمی دارد.
کد خبر: ۱۰۶۴۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳ 28 August 2022

به گزارش تابناک اردبیل، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو روز یکشنبه در آیین رئیس جدید دادگستری نمین اظهار کرد:دستگاه قضایی این استان از اقدامات قانونی دستگاه‌های اجرایی که موجب تسهیل و تسریع در روند رسیدگی به مشکلات مردم می‌شود، حمایت می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل یادآورشد: انجام دقیق و صحیح وظایف ذاتی از سوی هر دستگاهی موجب پیشگیری از وقوع بسیاری جرایم و تخلفات می‌شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را تبریک گفت و از زحمات کارکنان و ضابطین قضایی که برای ایجاد امنیت و عدالت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند، قدردانی کرد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به فعالیت شهرک‌های صنعتی در حوزه قضایی شهرستان نمین رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی واحدهای تولیدی و صنعتی را در اولویت دادگستری شهرستان نمین دانست و افزود: حمایت از واحدهای تولیدی برای رونق اشتغال از برنامه‌های اصلی قوه قضاییه است که در دادگستری استان نیز با اتخاذ برنامه‌های مدون اهتمام ویژه‌ای به تحقق سیاست‌ها و اهداف کلی ترسیمی گام برداشته می‌شود.

در این آیین با قدردانی از زحمات شکور نوروزنیا ، قاضی افشین ورزند به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان نمین معرفی و قاضی نوروزنیا نیز به عنوان مستشار دادگاه تجدیدنظر استان اردبیل منصوب شد.

منبع/دادگستری اردبیل

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار