معاون منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در شرایطی که دشمنان همچنان تلاش می‌کنند تا با ترفندهای مختلف به کشورمان ضربه وارد کنند وظیفه ما حفظ وحدت و یکپارچگی است.
کد خبر: ۱۰۶۳۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸ 24 August 2022

به گزارش تابناک اردبیل، سردار محمدجواد زاده‌کمند در منزل خانواده شهید سبزعلی محمدی از شهدای مرزبانی کشور و جانباز روشن دل رضا صادق زاده حضور یافته و ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل، جامعه ایثارگری را چشم و چراغ نیروهای مسلح عنوان کرد و اظهار داشت: شهدا، جانبازان و ایثارگران در راستای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی از بزرگترین سرمایه‌های خود گذشتند و با تمام وجود در برابر دشمنان این مملکت ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار شهادت یک‌ وظیفه است بیان کرد: تمام دستاوردهای این نظام و مملکت را مدیون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم و وظیفه داریم فداکاری‌ها و رشادت‌های آنان را در بین آحاد مردم، بخصوص جوانان امروز و نسل‌های آینده ترویج داده و یاد و نام شهدا را زنده نگه داریم.

سردار زاده‌کمند تصریح کرد: با گذشت چندین سال از جنگ‌ایران و عراق، دشمنان همچنان تلاش می‌کنند تا با ترفندهای مختلف به کشورمان ضربه وارد کنند و وظیفه ما در این جنگ امروزی که به عنوان جنگ نرم می‌توان از آن نام برد این است که وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنیم‌.

معاون منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: امنیت امروز ما برپایه خون شهداست و سربازان ما در تمام نقاط و مرز و بوم کشور به صورت شبانه روزی از خاک کشورمان حفاظت و پاسداری می‌کنند و ادامه دهنده راه شهدا و جانبازان و ایثارگران هستند‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار