فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس‌آباد گفت: همزمان با تاسوعا و عاشورای حسنیی 1200 بسته معیشتی کمک‌های مومنانه در قالب طرح حسینی در شهرستان پارس‌آباد توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۶۰۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶ 06 August 2022

توزیع 1200 بسته معیشتی به‌مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی در پارس‌آباد/ کمک مومنانه زمینه تقویت امید در جامعه اسلامی را فراهم می‌کند

به گزارش تابناک اردبیل، علی پیرجاهد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری در راستای خدمت‌رسانی به خانواده‌های نیازمند در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی کمک‌های مومنانه در قالب طرح حسینی با همت بسیج سازندگی به تعداد ۱۲۰۰ بسته معیشتی توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرستان پارس آباد توزیع خواهد شد.

وی افزود: تاسوعا و عاشورا، یادآور بزرگترین حماسه ظلم‌ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است و کربلا، صحنه نمایش رویارویی حق و باطل و حماسه جاویدی است که وجدان انسان‌های آگاه، در برابر قداست و عظمت آن سر تعظیم فرود می آورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس‌آباد با تاکید بر ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ کمک‌رسانی به همنوعان خود، تصریح کرد: تاسوعا و عاشورای حسینی فرصت مناسبی برای کمک‌رسانی به مردم آسیب‌پذیر برای کارهای حسنه است.

پیرجاهد گفت: امروز فرهنگ عاشورایی چنان در عمق جان‌ها و دل‌ها اثر گذاشته که همه ساله در این روزها، اوج عشق و اخلاص نسبت به اسوه جهاد و شهادت امام حسین (ع) به نمایش گذاشته می‌شو دو مردم شهید پرور شهرستان پارس‌آباد برای کمک‌رسانی به همنوعان خود لز هم سبقت می‌گیرند.

فرمانده سپاه پارس آباد اقلام موجود در بسته معیشتی را شامل برنج، ماکارونی، رب گوجه‌فرنگی، روغن مایع، عدس، نخود، لپه عنوان و ارزش هر بسته ۱ میلیون تومان و در کل ۱ میلیارد و دویست میلیون تومان اعلام کرد.

وی گفت: وظیفه انسانی ما نیز ایجاب می‌کند که نسبت به مشکلات همنوعان خود غافل و بی‌تفاوت نباشیم که تقویت فرهنگ کمک یک امر دینی و شرعی است و کمک مومنانه زمینه تقویت امید در جامعه اسلامی را فراهم می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار