مدیر شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: با توجه به افزایش مصرف برق ادارات استان در مرحله اول تذکر داده شد و در مرحله بعد برق ۴۲ اداره پرمصرف قطع شده است.
کد خبر: ۱۰۵۳۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵ 02 July 2022

حسین قدیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای مدیریت مصرف برق و نیز تحقق اهداف مورد نظر جزو اولویت‌های اساسی قرار گرفته و با توجه به افزایش مصرف برق ادارات استان در مرحله اول تذکر داده شد و در مرحله بعد برق 42 اداره پرمصرف قطع شد و با اخذ تعهد سعی می‌کنیم مصرف برق ادارات را کاهش داده و به کم‌ترین میزان برسانیم.

وی بیان کرد: رصد و پایش دقیق مصرف برق در ادارات و کاهش مصرف در این مجموعه‌ها ما را مجاب کرده که شناسایی ادارات پرمصرف نیز انجام یابد و با توجه به این که سقف مصرف برق ادارات کمتر از 5 مگاوات تعریف شده درصدد هستیم در کنار تغییر ساعات ادارات مصرف را تعدیل کرده و به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اردبیل گفت: رصد و پایش روزانه از ادارات پرمصرف از 15 خرداد آغاز شده و در صورتی که به تعهدات داده شده عمل نشو قطعی دائمی اعمال خواهد شد که به همین منظور نصب کنتورهای هوشمند در ادارات مصرف برق آن‌ها رصد می‌شود و درصدد هستیم مصرف برق ادارات را مد نظر قرار داده و مصرف در حیطه میانگین مصرفی باشد.

قدیمی اظهار کرد: بسته‌های تشویقی برای مشترکان خانگی ارائه می‌شود به طوری که در ازای هر کیلووات کاهش مصرف پاداش اعمال می‌شود و از همین ماه اعمال خواهد شد که به همین منظور تمهیدات لازم به عمل آمده است.

وی تصریح کرد: با رعایت الگوهای مصرف قطعی برق در استان نخواهیم داشت و کسانی که به رعایت الگوهای مصرف بی‌توجه باشند به عنوان مشترکان پرمصرف تلقی می‌شود و ارقام سنگینی در قبض بی‌توجه‌ها اعمال خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار