فرمانده سپاه اردبیل:
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب جواب کوبنده‌ای برای سیاست‌های کثیف رژیم صهیونیستی داریم ، زیرا آنها این بازی را شروع کردند اما ما تمام خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۰۴۶۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲ 24 May 2022

سردار غلامحسین محمدی اصل روز سه‌شنبه در رژه مشترک نیروهای مسلح بمناست سالروز آزادی خرمشهر در سپاه استان اظهار کرد: اراذل و اوباش و تفاله‌های گروه‌های تروریستی وابسته به استکبار و صهیونیسم جهانی به سزای عمل جنایتکارانه خود خواهند رسید.

وی ادامه داد: شهادت سردار خدایی عزم پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع از امنیت ، استقلال ، منافع ملی و مقابله با دشمنان ایران را مستحکم‌تر می‌کند.

وی همچنین آزادی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس را حماسه‌ای ملی دانست و گفت: آزادی خرمشهر وضعیت نوینی در نظام جمهوری اسلامی و جنگ هشت ساله دفاع مقدس و تحولات خاورمیانه رقم زد. 

سردار محمدی اصل خاطرنشان کرد: دفاع مقدس تنها جنگ تحمیل شده بر کشور ما طی ۲۰۰سال گذشته بود که دشمن نتوانست طی آن یک وجب از خاک ایران را اشغال کند.

وی ادامه داد: این در حالی است که از ۲۰۰ سال گذشته تاکنون در هر جنگی که به کشورمان تحمیل شد، بخشی از خاک ایران به دست دشمنان افتاده است.

فرمانده سپاه اردبیل: جواب کوبنده‌ای به رژیم صهیونیستی خواهیم داد

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل همچنین با اشاره به اینکه فتح خرمشهر به دلیل اهمیتی که در دفاع مقدس مردم در مقابل دشمنان تا دندان مسلح این مرز و بوم دارد، نقطه عطف تاریخ معاصر ایران است ، افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری "خرمشهرها در پیش است ، نه در میدان جنگ نظامی ، در میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر است" و ما برای این جنگ آماده ایم.

رژه نیروهای مسلح ، اجرای میدان صبحگاه مشترک ، برگزاری برنامه‌های ورزشی ، تاکتیکی و عملیاتی از برنامه‌های این مراسم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار