با حضور مسئولان و دستگاه‌های اجرایی و همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر پل غیرهمسطح شهید حاج قاسم سلیمانی در اردبیل افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۴۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲ 24 May 2022

به گزارش تابناک اردبیل، سیدحامد عاملی استاندار اردبیل ظهر امروز در مراسم افتتاح پل شهید سلیمانی اردبیل اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد پل شهید سلیمانی اردبیل به بهره‌برداری رسید و این پل در راستای کاهش ترافیک شهر اردبیل موثر است.

وی با گرامیداشت سالروز سوم خرداد و آزادی خرمشهر نیز گفت: به مناسبت سوم خرداد برنامه‌های مختلفی در استان اجرا می‌شود و پروژه‌های مختلفی به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار اردبیل عنوان کرد: عزت واقتدار کنونی کشورمان در سایه خون شهدای والامقام رقم خورده است و ما قدردان خون شهدا هستیم.

شهردار اردبیل در این مراسم اظهار داشت: برای راه‌اندازی پل شهید سلیمانی اردبیل 70 میلیارد تومان هزینه شده است که امروز به بهره‌برداری رسید.

محمود صفری گفت: راه‌اندازی پل شهید سلیمانی نقش اساسی در کاهش ترافیک شهر اردبیل دارد وطول این پل نیز 960 متر است.

وی گفت: تا شهریورماه پل قدس و پل نیایش به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی پل بسیج و زیرگذر حافظ نیز امسال شروع می‌شود که در طول یک و نیم سال پنج پل و زیرگذار تحویل مردم شهر اردبیل می‌شود.

شهردار اردبیل از آزادسازی پارک میراشرف و پارک شورابیل خبر داد و بیان کرد: پارک کوثر و شهرک اندیشه نیز راه‌اندازی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار