مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: مصرف گاز مایع در سال گذشته نسبت به میزان مصرف این فرآورده سوختی در سال ماقبل آن ۱۱ درصد کاهش دارد.
کد خبر: ۱۰۳۸۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹ 09 April 2022

سیدحجت مدنی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برغم توسعه روزافزون شبکه‌های گازرسانی روستایی و جایگزینی سوخت گاز طبیعی به جای بسیاری از فرآورده‌های نفتی همچون نفت سفید در مناطق روستایی در سال گذشته بیش از ۱۴ هزار تن گاز مایع در منطقه اردبیل توزیع شد.

وی با بیان اینکه توزیع گاز مایع با زیرساخت الکترونیکی بانکی در استان اردبیل انجام می‌شود، اظهار کرد: در بازه زمانی یاد شده ۱۴ هزار و ۳۹ تن گاز مایع در استان تامین و توزیع شده است که با آنالیز و مقایسه مصرف این فرآورده در این مدت با مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد کاهش دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل هدف از اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در استان اردبیل را تامین گاز مایع مصرفی خانوارهای فاقد گاز طبیعی و رفاه شهروندان در راستای رعایت حقوق شهروندی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و استفاده غیرمجاز از گاز مایع برای مصارف غیرمجاز از جمله تامین سوخت خودروها از طریق گاز مایع و نیز ساماندهی توزیع فرآورده‌های نفتی با استفاده از کارت بانکی سرپرست خانوار در همه شهرستان‌های منطقه ذکرکرد.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح گاز مایع از طریق کارت بانکی سرپرست خانوار که در سامانه تجارت آسان به آدرس NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR ثبت‌نام کردند توزیع شد.

وی گفت: افرادی که تاکنون در این سامانه ثبت نام نکرده‌اند نیز می‌توانند بدون واسطه و به صورت غیر حضوری با مراجعه به سامانه یاد شده ثبت‌نام و سیلندر گاز مایع خود را با نرخ مصوب وزارت (صنعت، معدن و تجارت) از طریق کارت‌خوان و با دریافت رسید سوخت خریداری کنند.

وی گفت: مدیریت الکترونیکی گاز مایع با زیرساخت بانکی و اجرای مطلوب این طرح موجب کاهش هزینه و صرفه‌جویی در وقت ، همچنین ارتقای رضایت‌مندی مشتریان از نحوه توزیع این فرآورده نفتی در استان شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار