همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر در استان اردبیل بهره‌برداری از پروژه‌ها و طرح‌های مختلف استان رقم خورد و برنامه‌های مختلفی نیز با محوریت ایام‌الله فجر برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۲۶۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹ 06 February 2022

 

به گزارش تابناک اردبیل، همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر در استان اردبیل همانند سایر روزهای ایام‌الله دهه فجر با بهره‌برداری از پروژه‌ها و طرح‌های مختلف استان رقم خورد و برنامه‌های مختلفی نیز با محوریت ایام‌الله فجر برگزار شد.

کاظم دبیر، معاون توسعه منابع و مدیریت انسانی استاندار اردبیل در مراسم افتتاح از پروژه‌های استان اردبیل اظهار داشت: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر 15 پروژه با 50 میلیارد تومان اعتبار در استان به مرحله بهره‌برداری رسید.

وی بیان کرد: بهره‌برداری از 2 ساختمان خانه بهداشت با 2 میلیارد تومان اعتبار در استان، 202 باب مسکن محرومین در استان، تقویت دکل مخابراتی و ارائه تسهیلات بلاعوض با حضور مسئولان استانی تحقق یافت و طرح‌های مختلفی به همین مناسبت به مرحله بهره‌برداری و افتتاح رسید.

دبیر اظهار کرد: تقویت اقتصاد داخلی جزو اولویت‌های اساسی استان است و در این زمینه تمام سعی و تلاش ما بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها برای تحول و توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی استان است.

بهره‌برداری از 400 پروژه دهه فجر در اردبیل

داود شایقی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل نیز اظهار کرد: افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های با محوریت اشتغال‌زایی جزو اولویت‌های اساسی است و در این زمینه دولت سیزدهم به دنبال کاهش بیکاری و اشتغال‌زایی است.

وی از بهره‌برداری 400 پروژه دهه فجر در استان خبر داد و بیان کرد: اجرای پروژه‌های مختلف استان در شهرستان‌های مختلف مبنای کار قرار گرفته که به همین منظور پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

شایقی اظهار کرد: پروژه‌های اقتصادی استان با 2 هزار و 500 میلیارد تومان در سطح استان بهره‌برداری می‌شود که جزو مهم‌ترین پروژه‌های اقتصادی استان هستند.

وی تصریح کرد: به دنبال تقویت اقتصاد داخلی هستیم که در این زمینه با ایجاد تحول در حوزه اقتصاد و اشتغال استان حمایت از طرح‌های بزرگ تولیدی و واحدهای صنعتی استان را متحول می‌کنیم تا بتوانیم سیمای اشتغال استان را متحول کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل ادامه داد: کاهش آمار بیکاری نیازمند تدوین برنامه‌ریزی‌های اساسی است که ارتقای اشتغال استان را به دنبال خواهد داشت و در این زمینه مدیران دستگاههای اجرایی در مسیر اعتلای استان باید اتحاد و همدلی داشته باشند و مطالبه و دغدغه مردم در حوزه‌های مختلف را برطرف کنند.

پرداخت 9 هزار میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های اقتصادی اردبیل

سیدحامد عاملی استاندار اردبیل از پرداخت 9 هزار میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های اقتصادی اردبیل خبر داد و اظهار کرد: در کنار پرداخت این تسهیلات، برای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی 8 هزار میلیارد تومان اعتبار نیز برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان در نظر گرفته شده که بخشی از این منابع در سال‌جاری به استان تزریق شده است.

وی بیان کرد: در ایام‌الله دهه فجر 417 پروژه عمرانی و اقتصادی در استان آماده بهره‌برداری شده و 3 هزار و 200 میلیارد تومان برای بهره‌برداری و تکمیل این طرح‌ها هزینه شده که در مناطق مختلف استان در ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: با تشکیل جلسات مستمر ستاد تسهیل و شورای گفت‌وگو تلاش می کنیم تا طرح‌های نیمه‌تمام تولیدی و صنعتی در مناطق مختلف استان به سرانجام رسیده و فرصت اشتغال برای جوانان فراهم آید.

وی اظهار کرد: از مجموع 621 طرح ورزشی افتتاح شده در طول امسال، 208 طرح در هفته دولت، 183 طرح در هفته تربیت‌بدنی و 226 طرح در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسیده است.

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در گرمی

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر ، به همت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرمی و حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین(ع) بخش موران مراسم معنوی محفل انس با قران کریم با حضور قاریان و حافظان برتر بسیجی در محل مسجد جامع روستای مرزی آزادلو برگزار و در پایان از نفرات برتر تجلیل بعمل آمد.

با رایزنی های مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیله‌سوار مغان  با خیرین مساجد به مبلغ 5 میلیون تومان بعد از دو ماه دوری از خانواده‌ به آغوش گرم خانواده برگشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار