رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیله سوار گفت: ورزشکاران سازمان یافته این شهرستان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو برابر شده است.
کد خبر: ۱۰۲۰۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷ 03 January 2022

به گزارش تابناک اردبیل، رضا پاکدل روز دوشنبه در گفتگو با ایرنا اظهارکرد: تعداد ورزشکاران سازمان یافته این شهرستان امسال یک هزار و 50نفر است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته و این افراد دارای کارت بیمه ورزشی هستند.

وی افزود: در سال گذشته تنها چهار هیات ورزشی شناسنامه‌دار در شهرستان فعال بود که این آمار امسال به 27 هیات ورزشی افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه 9خانه ورزش روستایی در این شهرستان فعال است، عنوان کرد: 2 خانه روستایی نیز در روستاهای مرادلو و شورگل در هفته بصیرت با اعتبار 2میلیارد و 500میلیون ریال تجهیز و امسال راه اندازی می‌شوند.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان بیله‌سوار گفت: برای پروژه نیمه تمام سالن بانوان تاکنون پنج میلیارد ریال هزینه شده ولی با پیشرفت فیزیکی 52درصد بلاتکلیف مانده و نیازمند 30میلیارد ریال اعتبار جهت اتمام عملیات است.

به گفته وی، قسمتی از سالن‌های ورزشی شهرستان که مشکل سیستم گرمایشی و روشنایی داشتند تجهیز، نوسازی و تعویض شده و قسمتی نیز تا پایان دی ماه امسال انجام خواهد شد.

شهرستان بیله‌سوار در شمال اردبیل قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار