کد خبر: ۱۰۱۶۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹ 18 December 2021

 

به گزارش تابناک اردبیل، سیدعبدالله طباطبایی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به هفته حمل‌ونقل اظهار کرد: خدمات رانندگان و راهداران در شرایط بحرانی در حافظه‌ها ماندگار است و تلاشگران عرصه حمل‌ونقل و راهداری هنوز هم با همان روحیه دفاع مقدس مشغول به خدمت‌رسانی برای مردم هستند.

وی افزود: رانندگان و راهداران به رغم وجود نوسانات اقتصادی و هزینه‌های بالای نگهداری و تعمیرات، خدمت‌رسانی به مردم را بر منافع خود ترجیح داده و همان روحیه بسیجی دوران دفاع مقدس را حفظ کرده‌اند.

رانندگان و راهداران محرک قوی اقتصاد کشور هستند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با بیان ‌این‌که رانندگان و راهداران محرک قوی اقتصاد کشور هستند، ادامه داد: خدمت به خلق از مهم‌ترین آموزه‌های دینی و وظیفه انسانی برای هر فرد بوده که نمونه بارز آن را می‌توان در زحمات راهداران در ساعات مختلف شبانه‌روز و سخت‌ترین شرایط جوی یافت.

طباطبایی با اشاره به اتفاقات ۲۶ آذرماه سال ۶۲ بیان کرد: با توجه به این‌که در چنین روزی حدود ۱۰۰ کشتی حامل کالا در بنادر جنوبی کشور، در انتظار تخلیه بار بوده و بحران کمبود کالاهای اساسی کشور را تهدید می‌کرد و از طرفی هم به‌دلیل تهدیدات رژیم بعثی عراق بیم از دست رفتن این کالاها می‌رفت، امام خمینی(ره) در پیامی تاریخی کامیون‌داران سراسر کشور را به مشارکت در تخلیه هر چه سریع‌تر کشتی‌ها دعوت کردند.

وی گفت: کامیون‌داران با روحیه بسیجی به سرعت عازم بنادر جنوبی کشور شده و در تامین کالاهای اساسی مردم درنگ نکردند و به‌دنبال آن توطئه‌های دشمن نیز نقش برآب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار