مدیرعامل مرکز نیکوکاری مهندسان هدف استان اردبیل گفت: این مرکز به تمامی خانواده‌های نیازمند در نقاط مختلف استان تا سقف ۱۲۰ متر خدمات فنی و مهندسی رایگان ارائه می‌کند.
کد خبر: ۱۰۱۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶ 18 December 2021

به گزارش تابناک اردبیل، جلال میمنت زاده روز شنبه در مصاحبه با خبرنگاران افزود: مرکز نیکوکاری مهندسان هدف استان اردبیل با هدف خانه دار کردن افراد فاقد مسکن در سال ۱۳۹۶ توسط عده ای از خیرین و مهندسان دلسوز و دغدغه‌مند از کمیته امداد استان مجوز فعالیت گرفت.

وی با بیان اینکه این مرکز تاکنون ۱۷ واحد مسکونی ساخته و تحویل افراد نیازمند و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی کرده است، اظهار کرد: احداث هفت واحد مسکونی برای نیازمندان در شهرستان انگوت، ۲ واحد مسکونی در منطقه ارشق و ۲ واحد مسکونی در منطقه پولادلو از جمله آنها است.

او با اشاره به اینکه هم اکنون هفت واحد مسکونی دیگر نیز برای نیازمندان و خانوارهای فاقد مسکن توسط این مرکز نیکوکاری در دست احداث است، بیان کرد: امیدواریم با کمک خیرین و نیکوکاران تا پایان امسال این واحدهای مسکونی تکمیل و در اختیار خانوارهای بی‌بضاعت قرار گیرد.

وی با اشاره به تجهیز ۴۷ واحد مسکونی به سیستم گرمایشی توسط مرکز نیکوکاری مهندسان هدف استان اردبیل اضافه کرد: این مرکز با معرفی کمیته امداد و با خرید پکیج و رادیاتور مورد نیاز به ۴۷ واحد مسکونی افراد نیازمند، آنها را به سیستم گرمایشی مناسب تجهیز کرده است.

وی احداث و تکمیل چندین حمام و سرویس بهداشتی در مناطق محروم استان از جمله در بخش عنبران را از دیگر فعالیت های مرکز نیکوکاری مهندسان هدف در این مدت عنوان کرد.

میمنت زاده افزود: این مرکز فقط به ارائه خدمات فنی منهدسی رایگان به نیازمندان و مددجویان بسنده نکرده و با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه به ویژه طبقات مستضعف و مددجویان در تامین مایحتاجات مورد نیاز آنها نیز اقدامات خوبی انجام داده است.

وی تامین سه سری جهیزیه کامل برای نوعروسان نیازمند به ارزش ۶۳۰ میلیون ریال، تهیه و توزیع بسته های معیشتی به ارزش ۲۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال و تهیه و توزیع لوازم آموزشی به ارزش یک میلیارد و ۳۰ میلیون ریال را از جمله دیگر اقدامات این مرکز در این مدت ذکر کرد.

او اظهار کرد: این مرکز امسال در آستانه شب یلدا ۳۰۰ بسته غذایی هر کدام به ارزش پنج میلیون ریال در بین نیازمندان و مددجویان تحت پوشش توزیع خواهد کرد.

وی بیان کرد: هم اکنون ۶۱۲ خانوار نیازمند و بی بضاعت با جمعیت حدود ۲ هزار نفر در نقاط مختلف استان اردبیل تحت حمایت مرکز نیکوکاری مهندسان هدف قرار دارند که از این تعداد ۱۶۵ خانوار تحت پوشش و حمایت هیچ نهاد حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی نیستند.

وی با بیان اینکه ۶۲ خیر و نیکوکار ثابت این مرکز را برای ارائه خدمات مناسب به جامعه هدف حمایت و کمک می کنند، اضافه کرد: بیشتر آنها علاقمند هستند نامی از آنها برده نشود و در گمنامی به نیازمندان و فقرا کمک کنند.

مدیرعامل مرکز نیکوکاری مهندسان هدف استان اردبیل ادامه داد: امیدواریم با مشارکت گسترده خیرین و آحاد مختلف جامعه شاهد ریشه‌کنی فقر و محرومیت از جامعه باشیم.

به گزارش ایرنا، ۱۲۱ موسسه و مرکز نیکوکاری و مردم‌ نهاد فعال در استان اردبیل برای رفع مشکلات اقشار آسیب‌ پذیر و نیازمند با کمیته امداد همکاری می‌کنند.

۴۱ هزار و ۶۷۶ خانوار با جمعیت ۸۶ هزار و ۳۳۸ نفر در استان اردبیل تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار