مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از کسب نشان طلا و دیپلم افتخار توسط اعضای کانون استان از مسابقات نقاشی رومانی و نیز مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین خبرداد.
کد خبر: ۱۰۱۴۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴ 06 December 2021

 

به گزارش تابناک اردبیل، زعفر احدزاده روز دوشنبه افزود: مسابقات نقاشی رومانی با موضوع "شهر و محل زندگی شما" در سال ۲۰۲۱ برگزار شد و از میان ۱۸۰۰ اثر از ۱۵ کشور ۱۰ کودک ایرانی موفق به کسب جایزه ، نشان و دیپلم افتخار این رویداد بین‌المللی شدند که بیتا جدی ۱۰ ساله از انگوت نشان طلا و دیپلم افتخار دریافت کرد.

او اظهارکرد: یک نشان طلا نیز از این مسابقه به امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تعلق گرفته‌است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با ارسال ۲۰ اثر در مسابقه بین‌المللی نقاشی رومانی با موضوع "شهر و محل زندگی شما" شرکت کرده بود.

وی به موفقیت درخشان اعضای کانون استان در نخستین مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین اصفهان اشاره کرد و گفت: از میان ۲ هزار اثر رسیده به بخش ملی و بین‌الملل این مهرواره یک هزار و ۵۵۰ اثر به بخش ملی و ۴۵۰ اثر به بخش بین‌الملل اختصاص داشت که سونیا افسانه ۱۳ ساله از مرکز شماره یک کانون اردبیل در میان نفرات برتر قرار گرفت و به نشان طلا دست یافت.

احدزاده ادامه داد: هیات داوران همچنین۹۰ اثر شامل ۳۰ اثر را در گروه سنی ۵ تا ۹ سال، ۳۰ اثر را در گروه سنی ۱۰ تا ۱۲ سال و ۳۰ اثر را در بخش ۱۳ تا ۱۸ سال به عنوان برگزیده انتخاب و با اهدای مدال طلا، نقره و برنز از آنان قدردانی کردند که دنیز هاشم‌وند از مرکز شماره ۵ کانون اردبیل در گروه سنی (۵ تا ۹ سال) صاحب مدال برنز شد و در گروه سنی (۱۰ الی ۱۲ سال) نیز از مرکز شماره ۵ کانون اردبیل ، آیدا محمودی موفق به کسب مدال طلا شد و زینب عباسی و پرنیان هژبری مدال برنز دریافت کردند.

وی افزود:در بخش (۱۳ تا ۱۸ سال) نیز عسل نویدبخش و النا امید (مدال طلا) و ستایش یقینی (مدال نقره) هر سه از مرکز شماره یک کانون اردبیل و ساینا حمیدیان از مرکز شماره ۳ کانون اردبیل صاحب (مدال طلا) شد ، در این بخش ملیکا ابوالحسنی از مرکز ۲ کانون پارس‌آباد (مدال نقره) کسب کرد و از مرکز ۵ کانون اردبیل نیز میعاد تقی‌پور (مدال نقره) و سجاد کروی (مدال برنز) این رویداد بین‌المللی را از آن خود کردند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار