سرپرست فرمانداری گیلانغرب :
سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال این شهرستان به صورت ۱۰۰ درصد علیه ویروس کرونا واکسینه شدند تا رتبه اول استان کرمانشاه از لحاظ پوشش واکسیناسیون دانش آموزی به گیلانغرب برسد.
کد خبر: ۱۰۱۲۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰ 30 November 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، حشمت رضایی افزود: گیلانغرب اولین شهرستان استان کرمانشاه است که موفق به انجام ۱۰۰ درصدی واکسیناسیون دانش آموزان شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با افزایش واکسیناسیون و همکاری خوب مردم آمار موارد مثبت کرونایی روزانه این شهرستان به حداقل ممکن و به میانگین یک نفر رسیده است، اظهار کرد:اکنون تنها ۱۰ گیلانغربی در بیمارستان الزهرا (س) گیلانغرب و سایر بیمارستان‌های استان بستری هستند.

رضایی یادآور شد: علاوه بر مراکز واکسیناسیون، تیم‌های سیار نیز از امروز به درب منازل جهت واکسیناسیون افراد باقی مانده مراجعه می‌کنند.

وی با اشاره اینکه تاکنون ۹۱ درصد جمعیت هدف شهرستان دُز اول را تزریق کرده‌اند، گفت: دُز دوم ۹۰ درصد و دُز سوم نیز تاکنون برای ۷۶۹ نفر تزریق شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب پیشتر با اشاره به خطرات ویروس امیکرون ضرورت اقدام‌های قرنطینه‌ای با رعایت موارد بهداشتی، گفته بود: مردم از حضور در فضا‌های بدون تهویه و پرجمعیت خودداری کرده و برای تکمیل واکسیناسیون مشارکت کنند.

دکتر فریدون نوری گفت: لیست افرادی که تاکنون واکسن نزده‌اند احصاء شد ضمن اینکه تعداد کارکنان ادارات که واکسن نزده‌اند نیز به هفت مورد رسیده است.

او اضافه کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان گیلانغرب از ۱۷ هزار و ۳۱۷ نمونه اخذ شده، چهار هزار و ۴۳۷ مورد مثبت بوده که از این تعداد ۱۱۳ مورد فوت شده اند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار