سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سمنان:
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه پوشش کامل واکسیناسیون کرونا در شهرستان‌های تابعه دانشگاه به ۸۰ درصد رسید، گفت: تاکنون ۶۲۴ هزار دز واکسن تزریق شده است.
کد خبر: ۱۰۱۲۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰ 30 November 2021

۸۰ درصد سمنانی‌ها واکسیناسیون خود را کامل کردند

 

به گزارش تابناک سمنان کامران قدس با بیان اینکه ۸۰ درصد مردم شهرستان‌های تابعه دانشگاه واکسیناسیون خود را در دو دز کامل کردند، تاکید کرد: ۶۲۴ هزار دز واکسن در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان تزریق شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه روند واکسیناسیون سرعت گرفته است، ابراز داشت: ۹۱ درصد از مردم شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان دست کم یک دز واکسن را تزریق کرده‌اند و امیدواریم که در پوشش دز اول به ۱۰۰ درصد کامل برسیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه توصیه جدی و مهم این است که افراد کم کم به فکر دز سوم خود نیز باشند، تاکید داشت: افرادی که چهار ماه از تزریق واکسن‌های سینوفارم، برکت، بهارات و ۶ ماه از اسپوتنیک، استرازنکا گذشته برای دریافت دز سوم به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

قدس با بیان اینکه واکسیناسیون پایان کار نیست و همچنان مردم باید رعایت مسائل بهداشتی را داشته باشند، ابراز کرد: استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی همچنین از اولویت‌های ما محسوب می‌شود.

در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز ۹۲ درصد از مردم واکسن دز اول خود را دریافت و آمار واکسیناسیون هر دو دز تقریباً ۸۱ درصد است که مشابه سمنان محسوب می‌شود.

استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشکی مستقل در شاهرود و سمنان است.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار