مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: با ارائه تسهیلات به میزان ۷۰ میلیارد تومان برای بالغ بر ۲ هزار نفر در سطح استان اشتغالزایی شده است.
کد خبر: ۱۰۱۲۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷ 27 November 2021

 

به گزارش تابناک اردبیل، حسین دشتی بعد‌از‌ظهر امروز در بازدید از واحدهای تولیدی که افراد تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) در آن بکارگیری شده است، اظهار داشت: در راستای حمایت از تولیدات داخلی، ایجاد اشتغال در جامعه و رفع مشکلات نیازمندان، کارآفرینانی که افراد تحت پوشش کمیته امداد را بکارگیری کنند در قالب ارائه تسهیلات ارزان قیمت مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی ایجاد اشتغال در جامعه را باعث کاهش بسیاری از معضلات اجتماعی و همچنین تقویت سطح معیشتی افراد تحت پوشش کمیته امداد اعلام کرد و گفت: از محل تسهیلات تبصره 16 قانون بودجه و از محل تسهیلات اشتغال پایدار و همچنین منابع داخلی کمیته امداد با ارائه تسهیلات به میزان 70 میلیارد تومان برای بالغ بر 2 هزار نفر در سطح استان اشتغالزایی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان اردبیل خواستار همکاری بانک‌های عامل در خصوص اعطای 240 میلیارد تومان تسهیلات تخصیصی به کمیته امداد شد و گفت: در صورتی که این اعتبارات به کمیته امداد استان جذب شود شاهد ایجاد اشتغال برای 4 هزار نفر در سطح استان خواهیم بود.

دشتی ادامه داد: کارآفرینانی که نیاز به سرمایه در گردش کمتری دارند می‌توانند با بکارگیری افراد تحت پوشش این نهاد در ازای هر نفر از تسهیلات ارزان قیمت 100 میلیون تومانی برخوردار شوند که در این صورت هم کارخانه‌های استان پویا می‌شوند و هم از تعداد جوانان جویای کار در سطح استان کاسته خواهد شد.

وی در پایان از راه‌اندازی سامانه هوشمند کارآمد مددجویان در اردبیل خبر داد و افزود: در قالب این سامانه که از امروز در سطح استان فعال شده، قرار است شناسایی دقیق خانوارهای نیازمند و جمع‌آوری اطلاعات از آن‌ها با همکاری و مشارکت مددکاران انجام شود و به دنبال آن با انجام نیازسنجی دقیق از خانوارها و مددجویان در مسیر توانمندسازی آن‌ها گام‌های اساسی برداشته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار